Kor bur du? (avstemming)

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
...og er du fødd/oppvokst same plass?

Litt interessant å sjå om nokre av fylkene er bedre representert enn andre.

Trone skrev:
Får ikke opp visningen etter man har svart.

Men bor i vest-agder og har bodd her hele mitt liv, utenom 7 år som jeg bodde i rogaland.

Æsj! Ikkje eg heller. Veit du kvifor? For mange svaralternativ eller noko? Er jo ikkje mykje vits i avstemming om ein ikkje kan sjå resultatet. Irriterande.

Sjølv er eg fødd og oppvokst i Hordaland, men studerte utanlands i tre år.

født og oppvokst i Telemark, og blir nok boende her.. 

Ranveig! skrev:

Trone skrev:
Får ikke opp visningen etter man har svart.

Men bor i vest-agder og har bodd her hele mitt liv, utenom 7 år som jeg bodde i rogaland.

Æsj! Ikkje eg heller. Veit du kvifor? For mange svaralternativ eller noko? Er jo ikkje mykje vits i avstemming om ein ikkje kan sjå resultatet. Irriterande.

Sjølv er eg fødd og oppvokst i Hordaland, men studerte utanlands i tre år.

Aner ikke? :/ Se om du får et bedre svar av en av moddene. Hvis det er noen pålogget da ;)

kommer fra Sunnfjord i sogn og fjordane er født og oppvokst her og nettopp flyttet tilbake med mann og barn etter 10 år i Bergen.

Vestfold. Bodd i dette fylket fra jeg ble født, bortsett fra fire år i Oslo.

Hvis alt går etter planen flytter vi til Østfold om ett års tid.

Akershus, bodd her støtt...flytter ikke heller

Buskerud, men er opprinnelig Oslojente:o)

sør-trøndelag, født og oppvokst her:) akkurat bodd 1,5 år i nord-trøndelag, men nå flyttet tilbake til sør-trøndelag:-)

Lofoten (Nordland), og har vokst opp ikke langt herfra, har flyttet litt rundt i Vesterålen, mens pappa har hele tiden bodd i Lofoten. Bor nå like ved der sambo vokste opp, vi skal etterhvert flytte til selve bygda han vokste opp i, det er 5 minutter herfra. 

Bor i Vest-Agder, kommer fra Aust-Agder.

Har bodd i Hordaland hele livet, utenom ett år på skole i utlandet. Kan ikke tenke meg å bo noe annet sted i Norge, da blir vi nok heller å flytte utenlands!

Back
Topp