Koppholder til vogn

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Er det noen steder man får sånt gratis? Kiwi ga ut sånne for noen år siden, men tror de har slutta? Og om man skal kjøpe, hvilken anbefales? :) Vil ha en med lomme på til mobil og nøkler og sånn :)

lurer jeg også har sett det en gang, er veldig greit å ha

Libero har i poengshopen sin :) Vi har tinkafu koppholder, veldig fornøyd da den lommen også er vanntett:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en fra ebay, men den er helt åpen på en måte. En holder på hver side og åpent rom i mellom. Så det er jo kjedelig om man skal ut i dårlig vær da :p

Jeg har kjøpt tinkafu sin, fordi den var i lilla :P kosta 269 på baby care. De hadde åsså en annen type til 169kr. Begge med to flaskeholdere og en dyp lomme for mobil, nøkler o.l. med glidelås.

Har oxo tinkafu sin. Lilla, så matcher på ingen måte verken vogna el at jeg har gutter :p

Men da jeg skulle kjøpe da storebror var liten var d eneste de hadde igjen! ;)

Veldig kjekt med den lomma til nøkler og mobil etc :)

Hra også kjøpt Tinkafu sin :) Vi har brun vogn og kjøpte den i brun som passet :) Vet den er genial, så derfor gikk til innkjøp av den :9

Jeg vurderer både tinkafu sin og skiphop sin. Så etter en i libero sin poengshop, men fant ikke! Mulig jeg blingsa

Jeg har tinkafu sin (barn og utstyr selger den hvertfall). Veldig fornøyd:)

Vi skal også kjøpe den fra Tinkafu, de hadde den på utstillingsvognene til Brio, så greie ut så da blire en slik en :)

Tinkafu er super, jeg har en som matcher vognen, men er jo ikke must at det skal matche. Kjøpte på babyshop i fjor.

Er lommen i midten liten? Den ser liksom så grunn og liten ut på bilder, får ikke noe inntrykk av den.

Back
Topp