Kopp?

torhildy

Betatt av forumet
Er det nokon som har ein god drikkekopp og anbefale?
Eg har vore fornøyd med avent sine kopper, men no lekker det i begge koppane eg har... Gutten min liker å gå rundtom med koppen, men no kjem det mjelkeflekker overalt :(
 
Er avent og tommytippee kroppene jeg liker best. Prøvd mange andre, men de er jo kjempe vanskelig å drikke av... Prøvd selv.
 
her drikker hun av avent koppen eller den imsdalflasken for barn når hun går rundt om ute eller inne i huset. ved middag og andre måltider hvor hun sitter og spiser drikker hun av vanlig plastglass;)
 
Jeg har kjøpt noen kopper med sugerør på ebay som han får vann i, Merket heter First Steps, ligner veldig på avent sine sugerør-kopper. Han drasser på koppen sin hele tiden, og drikker masse vann iløpet av dagen. Det er kjempebra nå som det har vært så varmt hvertfall :)

Melk får han på ulike tute-kopper, men må da ha hjelp til å bikke på koppen for å drikke. Han har tydeligvis ikke knekt koden for å drikke av annet enn sugerør selv enda :p
 
Takk for gode svar! Eg er godt fornøyd med Tommee Tippee så langt i alle fall :)
Har kjøpt ein slik avent kopp med sugerør som virkar ok, men det blir mykje luft sidan han suger samtidig som han løfter den opp :)
 
Back
Topp