Koooos...

*MissMe*

Gift med forumet
Mannen stakk en tur med en kompis, smågodtet og chipsen står på bordet og pepsien i glasset!!![:D]
Krysser fingrene for at Mari sover litt nå...[8|][8|]
Det har vært en laaang dag... Godt Anna koser seg med besteforeldrene sine i snøen på hytta...
SKÅL!!![8D][8D]

Med fare for at jeg repeterer meg selv for ente gang, DU ER SÅ HELDIG!! [:D][:D] Gud assa, sku ønske jeg bodde i krsand jeg merker jeg.....

Uansett, håper Mari sover ei god stund slik at mor kan nyte lørdagskvelden [:D]

40min med fred og ro... Hun må nå være trøtt etter dagen hun og..

*Krysser fremdeles fingrene*[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Sånn i teorien, hvordan er rutinene nå på kvelden, natta? Går det greit [:)]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: *MissMe*

Sånn i teorien, hvordan er rutinene nå på kvelden, natta? Går det greit [:)]

Vi har ikke helt fått jobba inn skikkelige kveldrutiner, men vi jobber med det da.
Hun pleier å sovne mellom 21 og 23, men noen ganger kl.1 på natta..
Men hun sover som regel 5-6 timer, så 3-4 timer til. Så vi har det ganske godt![;)] *Bank i bordet*
Når Anna sover borte så ligger vi som regel til 10-11...[:)] Anna pleier sove til 8-9.

Så deilig da!! [:D]

Her er jeg knall heldig jeg da, ei som sover fra 19.30 til 08 morran etter (med to matinger da).. i løpet av dagen har hun enten 2 lange dupper, eller en liten, så en stor, så en liten igjen.. Sover nok 20 timer i døgnet enda, og jeg holder henne nesten kun når hun blir ammet, sånn litt på spissen, jeg har hender fri til å være med Emma, leke, lage middag, rydde osv .. Vært utrolig heldig! [:)]

Noen ganger kjenner jeg jo at det hadde vært deilig med litt late morninger, men nå må jo noen opp med Emma da, som sover til 19.30 / 20 [8D] Men når man er så mye alene så settes kveldens så UTROLIG STOR pris på [;)]

Jeg har jo mannen hjemme stort sett hver dag nå, så vi har nok ikke vært så nøye, men nå jobber vi litt mer med å få på plass litt bedre rutiner for Mari også.[;)] Deilig med kvelden for seg selv ja!!![:D]

Gleder meg til hun sover rundt jeg...[8D][8D]

rundt??  om ett år eller noe?

vi begynte også med leggetid v ca 6 uker og nå legger de seg begge to mellom 7 og halv åtte,

ORIGINAL: TauZa

rundt??  om ett år eller noe?

vi begynte også med leggetid v ca 6 uker og nå legger de seg begge to mellom 7 og halv åtte,

Anna var 7mnd..[;)] Håper Mari er lik..[8D][;)] *Krysser fingrene*

Hørtes deilig ut med fast leggetid. Det skal vi nok få til nå!!

Hørte noen klynk på babycalleren nå...[&:]

Emma sov rundt her når hun var 6 mnd, da ammet ikke jeg mere og hun flyttet over på eget rom, fikk mme + velling, så regner med noe i den samma duren nå - eller rettere sagt jeg hååååååper [:)]

Jeg har forsatt den panikken i magen for at tiden går for fort, + med tanke på melka jeg ikke har så mye av så jeg håper vi ammer p natta leeenge jeg da [8D]

Back
Topp