Kooooooz *bilde av mamma og Isabelle*

KathMor

Forumet er livet
God kveld fra oss!! [:D]

Ååå.. Nydelige bildet!! [:)]God kveld til dere og! [:)]

ORIGINAL: ..christine..

Så den lillepia ligner mammaen sin.

Nydelig bilde[:)]

WEEEEEE [:D][:D][:D][:D][:D][8D]

Du må altså reise til amerika og hoppe oppi nærmeste postkasse som er rød[>:][>:][>:]

og det er bare fordi jeg får en mikroskopisk lyst på baby igjen når jeg ser hvor nydelig og søte dere er[>:][8D]

HAHAHAHA [8D] *venter bare på at Vand skal annonnsere noe snart* [:D]

uote]ORIGINAL: KathMor

HAHAHAHA [8D] *venter bare på at Vand skal annonnsere noe snart* [:D]

HAHAHHAHA!! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves?[8D] Ikke at det passer inn, men men[8D]

Nei, her er 95% fabrikken stengt! [;)]

Tuuuuuusen takk [:D]

Duuu Vand, blir ikke den prosenten vaffal mindre og mindre?? [8|][8D]

ORIGINAL: KathMor

Nnnntja...... Vet ikke...... Nå blir jeg ikke kvalm med tanke på nr 3, nå blir jeg bare sliten av tanken[8D] Så prosenten har vel gått ned fra 95,9 % til 95 % [;)]

ORIGINAL: Vand

Nnnntja...... Vet ikke...... Nå blir jeg ikke kvalm med tanke på nr 3, nå blir jeg bare sliten av tanken[8D] Så prosenten har vel gått ned fra 95,9 % til 95 % [;)]

Nei nei - mener den prosenten starta på 99 en gang jeg altså - ikke tull en gang!!! [8D] Aå ned 4 i året, jaja... kanskje trebarnsmor når du er sånn 45 du da? hahaha

ORIGINAL: Vand

Nei nei - mener den prosenten starta på 99 en gang jeg altså - ikke tull en gang!!! [8D] Aå ned 4 i året, jaja... kanskje trebarnsmor når du er sånn 45 du da? hahaha

HAHAHHAHA! Da er mannen 55!!!! Nei, da skal jeg bli MORMOR! *Gleder seg til å bli mormor[8D]*

Så koselig bilde!! Dere er så skjønne!!![:)]

Åååhhhhhhh mor blir jo så stolt [:D] Og jeg synes hun er så HERLIG altså - de nydeligste runde øynene og for noen myke og gode bollekinn da gitt - og jeg er så klart heeeeeelt objektiv her [:D][:D][8D]

Så søte dere er!! [:D]

nydelig er dere begge[:)][:)]

For noen vakre jenter

Back
Topp