Konturer gjennom magen

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Jeg kan nå kjenne forskjell på hodet og rompa og kan se konturene av en hel liten fot når hun sparker :Heartbigred
Mitt 3 svangerskap men denne gangen er jeg definitivt mest fascinert. Kanskje fordi jeg vet så mye og har erfart to fra før. Er ihvertfall veldig rart når den lille foten stikker ut av magen Hehe
 
Det er så kos!
 
Det er så gøy! Jeg var på kontroll på sykehuset nå og satt på venterommet med mamma. Jeg pekte på magen og sa hvor jeg mente at diverse kroppsdeler lå akkurat da, og det stemte helt med ultralyden 10 min etterpå :p det er rart, men samtidig fascinerende syns jeg å kjenne konturer på babyen!
 
Har ikke peiling jeg! :hilarious: eneste jeg klarer å kjenne leie på er om jeg merker hikking :p
 
Der man kjenner hikke, er det da mage eller hode? Jeg kjenner det laangt nede, nesten ved symfysen....

Jeg har tenkt hodet, men ble litt usikker nå når du spør. Jeg kjenner det også langt nede, og fikk bekreftet i dag at hodet ligger langt nede, så troor det er hodet. Men ble som sagt usikker.
 
Jeg har tenkt hodet, men ble litt usikker nå når du spør. Jeg kjenner det også langt nede, og fikk bekreftet i dag at hodet ligger langt nede, så troor det er hodet. Men ble som sagt usikker.
Jeg vil jo tru det, kan ikke fatte at det er magen når det er så langt nede:hilarious:. Passer med hvor sparkene kommer. Jeg trur jeg kjenner når hun tisser iblant, sånn merkelig vibrasjon som varer typ 15 sekunder og den kommer midt i magen.
Har jo hørt man skal kunne kjenne den iblant.

Men konturer kan jeh bare glemme, med litt for mye fett pluss morkaka foran:hilarious:.
 
Back
Topp