Kontrollveeing

Generalen

Elsker forumet

Igår var vi på kontrollveeing, og småtten har gått opp 40gr på ei uke.

Så da er vi oppe i 140gr vektøkning på 8 uker.

6260gr og 65cm var han igår.

Så siden fødselen for 3.5mnd siden har han gått opp 1725 gr  samt strekt seg 13cm [&o]

HS reagerte litt på at jeg har startet med erstatning på kveldene da uten og høre med de først [:-][8D][8D]
Men min unge, min magefølelse og min bestemmelse!!

Kurven var paddeflat, og i forhold til lengden ligger han langt under gj.snittet

han er hvertfall frisk, fin, blid og sterk! [:D]

ORIGINAL: *sue

cm er vel ikke så ille?
men lite i vektoppgang ja, du må følge magefølelsen din...din unge[:D]

Nei, cm er veldig bra.
Men siden han har strekt seg såpass så så gjør jo den lille vektoppgangen ganske stort utslag på percentilskjemaet.

huff da d var lite jah.. syns du skal høre på deg selv ang mat.. hs sier så mye forskjellig av å til at d er til å spy av... mini her har heller ikke lagt så godt på seg.. var 5500 på 3mnd kontrollen og 60,5 cm.. har lagt på seg 1600 gr siden fødsel..nå har vi prøvd en periode med velling og frukt pureer så blir spennende å se på 4 mnd kontrollen. for din baby velling ? eller noe tilskudd av ekstra næring? mini her har melke allargi og får nutramigen mme. for lite næring i d..

Ikke bra at han har gått opp så lite siste åtte ukene, men sånn totalt sett er han ikke så liten, litt slank bare! Min var nettopp 63cm og 6250gram, så ikke så ulik!
Synes det er bra du "tenker selv". Jeg hadde nok og gitt litt tillegg i din situasjon!

Vektoppgangen var vel ikke den største nei!

Back
Topp