Kontroller?

jente_88

Forumet er livet
Hvilke har dere vært på og hvilke skal dere på? [8|][:)]

Jeg har vært på 6ukers, 2mnd, 3,mnd og skal på 4mnd, 25.april trur jeg [:)]
Og hjemme beøk ved fødsel [:)]

Har alle samme tilbud?

her er det hjemmebesøk ved fødsel, 6 uker, fysiogruppe, 3 mnd, 6mnd og 1 år tror jeg men man kan komme å veie oftere om man vil.

en kontroll rett etter hjemkomst av sykehuset (pga prematur)
6ukers kontroll
tror ikke vi var på 2mnd's kontroll..
3mnd's kontroll
4mnd's kontroll
også skal vi på 5mnd's kontroll den 16.april og få 5mnd's sprøyta[:'(]

ORIGINAL: Sigourney

her er det hjemmebesøk ved fødsel, 6 uker, fysiogruppe, 3 mnd, 6mnd og 1 år tror jeg men man kan komme å veie oftere om man vil.

Oy, det var ikke ofte? [&:]
Her er det hver måned [:)] Kan dra å veie å måle imellom hvis jeg ønsker også [:)]

ORIGINAL: jente_88

Oy, det var ikke ofte? [&:]
Her er det hver måned [:)] Kan dra å veie å måle imellom hvis jeg ønsker også [:)]

hver måned i ett år? er ikke så fan av hs jeg så gjør ikke meg så mye at det ikke er så ofte [8D] men jeg er jo spent på vekta så vi har vært innom en del ganger for å veie [:)]

hver måned i ett år? er ikke så fan av hs jeg så gjør ikke meg så mye at det ikke er så ofte [8D] men jeg er jo spent på vekta så vi har vært innom en del ganger for å veie [:)]

Hver måned til de er 6mnd i hvert fall [:)] Etter det vet jeg ikke?
Jeg synes det er godt å komme til hs å få noen gode ord [;)]

Ja, det er gøy å se hvor stor de er blitt ja [:)]

Jeg fikk ikke hjemmebesøk ved fødsel, bare vært på 6ukers og 3mnd kontroll.. Skal ikke igjen før 5mnd..

ORIGINAL: jente_88

Hver måned til de er 6mnd i hvert fall [:)] Etter det vet jeg ikke?
Jeg synes det er godt å komme til hs å få noen gode ord [;)]

Ja, det er gøy å se hvor stor de er blitt ja [:)]

ja men det er jo bra det da at det er koselig, kommer sikkert anpå hvilken hs man har fått [:)]

Hjemme besøk etter fødsel.
6 Uker + lege
3 mnd + vaksine
4 mnd + fyso
5 mnd + vaksine

1 år

Så vet jeg ikke mere etter det [8D]

hjemmebesøk etter fødsel ca 2uker
6ukers
3mnd
4mnd barselgruppe med fysio
5mnd
resten er jeg ikke sikker på[;)] husker ikke fra nr 1[&:]

Har akkurat samnne tilbudet jeg[:)][:D]

6 uker, 3 mnd og 5 mnd er de jeg vet så langt...

Hva er agendaen for den 4 mnd? kan da ikke være sprøyter eller lege ettersom ikke alle skal på den? [8|]

Hjemmebesøk etter fødsel.
6 uker + lege
3 mnd + vaksine
4 mnd hos fysio
5 mnd + vaksine
6 mnd + lege

Eller så er den neste 1 år vel...[8|]

Her er det samme tilbud som du har, men 4 mnd er fysiogruppe pluss at det er ny kontroll på 5 mnd - og få sprøyta igjen.

Hadde ikke 2 mnd, men ellers det samme [:)]

ORIGINAL: MammaMia98

6 uker, 3 mnd og 5 mnd er de jeg vet så langt...

Hva er agendaen for den 4 mnd? kan da ikke være sprøyter eller lege ettersom ikke alle skal på den? [8|]

Sånn er det her også! Men vi skal på 4 mnd kontroll også. Men det er ekstra. Og det er på grunn av at vi må ha ekstraveiing på Jonas! Ikke lege eller noenting før 5 mnd kontrollen!

hjemmebesøk, 6uker, 3mnd, 4mnd(fysio time), 5mnd og 6mnd... er ikke sikker på mer. men det er sikkert til hver mnd en periode:P hehe.. 

Back
Topp