Kontroller

Februarbaby18

Flørter med forumet
Jeg prøvde å kontakte jm igår, men hun har visst ferie til 11.august men ikke tilbake på kontoret før 14! Er i uke 12 nå, så skal få tatt blodprøve iløpet av uken!
Ville dere ventet med sv.kontroll til jm er tilbake, eller dra til lege for kontroll neste uke? Drar jeg til legen neste har jeg også mulighet for å få tatt ul[emoji4] ( ikke til fastlege, men gamle fastlege..)
 
Jeg prøvde å kontakte jm igår, men hun har visst ferie til 11.august men ikke tilbake på kontoret før 14! Er i uke 12 nå, så skal få tatt blodprøve iløpet av uken!
Ville dere ventet med sv.kontroll til jm er tilbake, eller dra til lege for kontroll neste uke? Drar jeg til legen neste har jeg også mulighet for å få tatt ul[emoji4] ( ikke til fastlege, men gamle fastlege..)

UL er jo alltid kjekt, tror jeg lett hadde gått for det ;)
 
Sniker fra desember.

Jeg ville ha dratt til legen i uke 12 og heller tatt neste kontroll hos JM. Du kan ta svangerskapskontroll hos legen og det er ganske vanlig å ta den første der :)
 
Jeg skal til fastlegen min som er tilbake fra ferie neste uke, litt forsinket da jeg er over 14 uker nå, men det får gå.
 
Back
Topp