Når begynner man med kontroller hver 14.dag? Og på slutten er det vel en gang i uka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeiJeg begynte med kontroller hver andre uke fra og med uke 32. Og tre uker før termin skal jeg til kontroll hver uke![]()
Okeier det det som er vanlig?
![]()
Samme som herJeg var på kontroll nå i uke 32, neste er i uke 36 og uke 38. Tror det er det intervallet som er i de nasjonale retningslinjene![]()
Jeg var på kontroll nå i uke 32, neste er i uke 36 og uke 38. Tror det er det intervallet som er i de nasjonale retningslinjene![]()
Høres ut som min lege. Han syns jm har kontroller altfor sjelden.Har begynt med det nå, var på kontroll uke 33(lege) skal igjen uke 35(lege) og 37(jm). Jm ville ikke begynne før 37 med oftere, men legen min ville ikke jeg skulle gå så lenge. Blir hver uke når man når termin, husker ikke helt om jeg ble henvist til overtidskontroll på termindatoen, men tror det var da, så sykehuset rakk å sette opp time til meg.
Dia spl?Jeg følger retningslinjene hos jordmor, hver 4 uke enda.. Men går hos gyn hver 2 uke og nå også dia Spl når det starter.. Blir nok kontroller da![]()
Dia spl?
her også!Jeg var på kontroll nå i uke 32, neste er i uke 36 og uke 38. Tror det er det intervallet som er i de nasjonale retningslinjene![]()
Slik går vi her jeg bor ogsåJeg var på kontroll nå i uke 32, neste er i uke 36 og uke 38. Tror det er det intervallet som er i de nasjonale retningslinjene![]()