Kontroller

Jeg begynte med kontroller hver andre uke fra og med uke 32. Og tre uker før termin skal jeg til kontroll hver uke :)

Har begynt med det nå, var på kontroll uke 33(lege) skal igjen uke 35(lege) og 37(jm). Jm ville ikke begynne før 37 med oftere, men legen min ville ikke jeg skulle gå så lenge. Blir hver uke når man når termin, husker ikke helt om jeg ble henvist til overtidskontroll på termindatoen, men tror det var da, så sykehuset rakk å sette opp time til meg.

Jeg var på kontroll nå i uke 32, neste er i uke 36 og uke 38. Tror det er det intervallet som er i de nasjonale retningslinjene :)

Jeg var på kontroll nå i uke 32, neste er i uke 36 og uke 38. Tror det er det intervallet som er i de nasjonale retningslinjene :)

Samme her :)

Har begynt med det nå, var på kontroll uke 33(lege) skal igjen uke 35(lege) og 37(jm). Jm ville ikke begynne før 37 med oftere, men legen min ville ikke jeg skulle gå så lenge. Blir hver uke når man når termin, husker ikke helt om jeg ble henvist til overtidskontroll på termindatoen, men tror det var da, så sykehuset rakk å sette opp time til meg.
Høres ut som min lege. Han syns jm har kontroller altfor sjelden.

Jeg begynte med annnhver uke fom uke 32. Jordmor vil helst ha meg dit hver gang, men jeg vil helst til legen. Så bruker unnskyldningen at jeg uansett må til legekontoret for resus-prøver, og at det er likegreit å ta kontroll samtidig. Så lege uke 32 og 36, og jm uke 34 og 38 :)

Jeg følger retningslinjene hos jordmor, hver 4 uke enda.. Men går hos gyn hver 2 uke og nå også dia Spl når det starter.. Blir nok kontroller da :p

her også!

Jeg har annenhver fra ca 30. Går bare til lege. Ukomplisert svangerskap, men har slitt med anoreksi i 11 år før jeg ble gravid, så kanskje det som er grunnen...?

Her begynner jeg med kontroll hver 2 uke etter uke 36. Var nå rett før jeg gikk inn i uke 32 og fikk ny time etter 4 uker. :)

Back
Topp