Kontroller:)

Har time hos legen 22 september 12+0
Oul(!!!) 29 september 13+0;)

TuMmY LoVe

Tidlig UL 30. sept. Tenkte å ta første kontroll hos lege m blodprøver samme uka :)

Ellers blir det kontroller hos jordmor fra da av :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke hatt første svangerskapskontroll enda nei. Bare vært hos lege for sykemelding. Blir nok å ringe jordmor om et par uker for å få time for første svangerskapskontroll . Er 9uker straks.

Ikke hatt svangerskapskontroller enda, men hatt noen timer hos legen pga blødninger og smerter. Har jordmor time 25 september, det blir første ordentlige svangerskapskontroll :) Da er jeg litt over 10 uker.

Hadde første kontroll med lege 1. september ( 11+1) ,fikk time til oul 17.oktober ( 16+5). Og når jeg er rundt 16 uker tar jeg kontakt med jordmor :) Spennende tid i møte :) Og nå neste tirsdag ska jeg til ul med legen :)

Jeg var på første kontroll hos legen i dag 10+2. Må bestille time hos jordmor, ca uke 15. Gleder meg til å komme i gang ;) Gøy å ha noe å se frem til :)

Hva skjer egentlig på første svangerskapskontroll?? ;)

Du får helsekortet for gravide, sjekke urin for proteina, måle blodtrykk, tar blod prøva etc:)

Æ har allerede tatt blod prøvan, men det va fordi æ "va 2 uke lenger på vei" da æ fant ut at æ va gravid:) Så æ skal bare måle blodtrykk, lytte etter junior med dopler og fylle nytt på helsekortet:)

Skal på første svangerskapskontroll imorgen. :) Gleder meg! Håper hun kommer til å lytte etter hjertelyd. :) Tror dere man hører noe 11+3?

Kom på at jeg kan ta frem det forrige og mimre litt. ;)

Jeg har glemt å bestille første kontroll. Haha. Er ingen hast enda. Er bare uke 8. Og henvisning til tidlig UL i uke 12 er på plass. Må vel prøve å huske det i morgen. :)

Har første kontroll 24/9, da er jeg 12+6 uker. Vi skal på privat UL neste helg.
Har vært hos legen tidligere pga kronisk migrene og smerter i korsryggen, men første kontroll er om to uker :)

Første kontroll bestilt idag, blir 2/10. Da er jeg akkurat 12 uker :)

Back
Topp