Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste man trenger å ta med på kontroller er urinprøve[emoji4] og helsekort når man har fylt ut dette, noe man gjør på første kontrollenHadde dere med noe på førstekontrollen?
Jeg har tenkt på at jeg vil dit en tur ganske lenge, men har ikke kommet så langt ettersom jeg er i så dårlig form... tenker å ringe når formen blir bedre, er 10+3 nå. Skal til legen 13+2 så mulig det ikke blir før etter det hvis kvalmen sitter i mye lenger.Hvor tidlig føler dere behov for å kontakte jordmor?
Gikk til jordmor forrige svangerskap og klarer ikke å huske hvor tidlig jeg begynte - men det var jo omtrent bare prating og test av urin. Følte ikke jeg fikk mye ut av det...
Jeg er ikke så begeistret for jordmoren som jobber på helsestasjonen her... hun sier så mye rart! Dessuten er fastlegen min til gjengjeld en utrolig behagelig og fornuftig person, så jeg vil helst bare gå til han.Det velger du helt selv. Om du kun ønsker å gå til fastlege så er det helt opp til deg! [emoji4]Man kan velge bort kontroll hos jm om man ønsker?Jeg er ikke så begeistret for jordmoren som jobber på helsestasjonen her... hun sier så mye rart! Dessuten er fastlegen min til gjengjeld en utrolig behagelig og fornuftig person, så jeg vil helst bare gå til han.
Dette er min 3. Amming og barseltid har jeg kontroll på. Fødsel blir planlagt keisersnitt for meg denne gang pga tidligere komplikasjoner ifbm fødsel. Jordmoren som jobber her er tilhenger av så naturlig fødsel som mulig og er imot enhver form for smertelindring, inngripen, osv.... tror ikke jeg orker å høre på henne denne gangen rett og slett![]()

Man må ha med urinprøve til absolutt alle kontroller bortsett fra oul da [emoji6].Skal idag til legen men visste ikke jeg skulle ha med urinprøve?![]()
Man må ha med urinprøve til absolutt alle kontroller bortsett fra oul da [emoji6].

Min lege vil helst ha morgenurin, men de gangene jeg ikke får det til er det visst ikke så nøye [emoji4].Tror jeg er eldre enn legevikaren og tror ikke hun har barn eller gubbe selv så kanskje hun ikke visste![]()
Må det være morgenurin?
Helst skal det det, men viktigst å ha med urinprøve.Tror jeg er eldre enn legevikaren og tror ikke hun har barn eller gubbe selv så kanskje hun ikke visste![]()
Må det være morgenurin?
Kjøper glass å skviser ut en dråpe før timen da,har time kl 13Helst skal det det, men viktigst å ha med urinprøve.
Settes kaldt til du skal til legen