Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt på vei er du da? Det var jo ikke lenge tilFikk time til tidlig ultralyd 19.august
Måtte tida fram til da gå fort
Ca 8 uker Får da fordi jeg har mistet 2 ganger før rundt uke 8, og sist var det MA som ikke ble oppdaget før 4 uker senere. Så greit å finne ut med en gang om det er liv denne gangenHvor langt på vei er du da? Det var jo ikke lenge til
Er det lov å spørre hvilken sykehus? Jeg kan velge mellom to sykehus pga risikosvangerskap.Får man tidlig ultralyd hos fødestedet sitt nå? Sist jeg fødte i 2022 så sa jeg hvor jeg ville føde, og fikk innkalling til ordinær ultralyd der. Er litt på gjerdet om jeg skal velge samme sykehus som sist (dårlig opplevelse) eller et annet. Bor i Oslo
Så spennende. 14. August er jo snart Krysser fingrene for lille spire.Jeg har fått innkalling til ultralyd onsdag 14. august
Er så utrolig spent på om det er noe levende der inne og om det er riktig plassering
Redd, spent og veldig håpefull!
Jeg tror de fleste steder gir tidlig ultralyd, mellom uke 11-14. Noen har hatt pause pga lite ultralyd-jordmødre. Men det er vel bestemt i regjeringen(?) at alle skal tilbys tidlig ultralyd, så jeg regner med det er noe alle fødesteder jobber for å få på plass.Får man tidlig ultralyd hos fødestedet sitt nå? Sist jeg fødte i 2022 så sa jeg hvor jeg ville føde, og fikk innkalling til ordinær ultralyd der. Er litt på gjerdet om jeg skal velge samme sykehus som sist (dårlig opplevelse) eller et annet. Bor i Oslo
Det var Ullevål jeg fødte på sist, hadde bare en dårlig opplevelse med fødselslegen og barsel, men møtte mange flinke folk også altså! Er mest pga stresset over å møte samme lege igjen.Er det lov å spørre hvilken sykehus? Jeg kan velge mellom to sykehus pga risikosvangerskap.
Jeg formulerte spørsmålet dårlig ser jeg! Jeg lurte egentlig på om jeg må velge fødested for å få tidlig ultralydJeg tror de fleste steder gir tidlig ultralyd, mellom uke 11-14. Noen har hatt pause pga lite ultralyd-jordmødre. Men det er vel bestemt i regjeringen(?) at alle skal tilbys tidlig ultralyd, så jeg regner med det er noe alle fødesteder jobber for å få på plass.
Håper du slipper å møte han igjen. Takk for svaret. Jeg født der sist også, men hadde verdens beste fødselslegeDet var Ullevål jeg fødte på sist, hadde bare en dårlig opplevelse med fødselslegen og barsel, men møtte mange flinke folk også altså! Er mest pga stresset over å møte samme lege igjen.
Aha, det har jeg ikke peiling på dessverre.Jeg formulerte spørsmålet dårlig ser jeg! Jeg lurte egentlig på om jeg må velge fødested for å få tidlig ultralyd