Kontrollene våre.

Jeg hadde min første legetime i går, 23.06, siden jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Fikk henvisning til tidlig UL. Skal på St.Olavs på UL torsdag 15.07. [:)]

første kontroll hos legen 1 juli kl 09.00 9+3 uker på vei [:D]

Jeg skal på min første kontroll hos legen tirsdag 29.Juni kl.09.00 [:D] er 9+2 uker da.

Har vært på tidlig UL 12.Juni kl.12.15 pga tidligere SA

Jeg skal på første svangerskapskontroll 1. juli kl.09.30 er da ca. 8 uker på vei [:D]

25.juni/pippå/Tidlig ul, sykehus
5.juli/pippå/ Første kontroll med lege
13.juli/pippå/ Tidlig ul, sykehus
4.august/pippå/Førstekontroll med JM

Skal til legen mandag 28/6 kl. 10.30 for en liten oppsjekking av blødningen min...Legen mente det kunne være fare for morkake over exit[8D][:-][&o]

Oppdatert.

(så kommer en sår ting å tenke på, de som dessverre forlater oss, er det best å ta dem vekk fra "kontroller vi har vært på", siden de ikke lenger er her, eller la dem stå siden de jo faktisk engang var det?)

Om noen forresten synes de har fått en farge som er for lik noen av de andre, og ønsker et bytte, så si fra... Det er ikke så lett å huske hvilke jeg har brukt... og vi er ganske mange på lista etterhvert...

Mandag 28 Juni,
time til privat jordmor for tidlig ultralyd, finne ut hvor langt jeg er på vei, tror ca. 6 uker + [:D]

Var hos legen 16 juni. Skal på tidlig ul 30 juni. Og ordinær ul 16 sept. 

ska til legen 3 august
e da 12 uker
så da ska eg få ul av hun og
gleder meg veldi
bare ukene fyker[;)]

Første legetime unnagjort![:)]
Fylte ut "helsekort for gravide", snakka om svangerskapspenger (som jeg skal ha fra 1. august), tok Hb, leverte urinprøve og fikk time hos jordmor. Henvisning til ordinær UL ble sendt!
Skal bare gå til jordmor (hvis det ikke er noe utenom det normale) i hele svangerskapet.
Har første time hos henne fredag 6. august kl 10.00. Blei satt av goood tid, siden det er første gang!

skal på første kontroll til legen 16.juli er da 10+1
så skal jeg på tili UL 20 juli =)

Skal på første sv,kontroll den 6/7 kl 0900, da er jeg 7+6=)[:D]

Var på første kontroll i dag, 29.juni, og jeg er 9+1. Legen fikk en annen termindato enn meg, selv om vi var enige om hvor langt jeg var på vei, så jeg ble litt usikker (jeg trodde 2.2., mens legen fikk 23.1.). Vi får vente på UL og se hva de sier der [:)]

Ellers var alt vel, jeg er frisk som en fisk.

Grunnet minimal netttid de neste dagene blir denne  kanskje ikke oppdatert på et par dager, det tar litt tid. Men får jeg det til skal jeg gjøre det.

Beklager dette. Sommerferie...

Første lege kontroll 19 August - uke 14+3

Back
Topp