Kontrollen idag

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Uke 36+3 og kontroll hos legen idag :) Etterpå skulle jeg ta blodprøve, og det er jeg litt pinglete på.. Ikke fordi det gjør vondt, men synes det er så ubehagelig, og takler dårlig blod :P Først stakk hun en gang... Bom. Andre stikk, bom igjen. Tredje stikk.. Bom! Kjente jeg ble svimmel, og plutselig detter jeg rett i bakken :P Så flaut altså! Er ikke første gangen heller :P "Våknet" med beina i været! Haha.

Føles litt teit å reagere sånn for en blodprøve, når jeg har vært gjennom et akutt keisersnitt før liksom.. Og når jeg snart skal ut i fødsel igjen :P

Synes det ikke er teit, skjønner det godt :) ! Men så utrolig dårlig at de bommet så mye? En lege burde jo kunne ta blodprøver. Var jeg deg ville jeg nok tatt på Fürst eller hva det heter neste gang. Gikk det bra ellers på kontroll? :)

Her kan jeg besvime kun etter 1 stikk som treffer så;)

Da jordmor skulle sette meg på drypp for å få ut ungen etter fødsel sist så var det nesten så jeg nekta og trakk til meg handa mi når hun skulle sette veneflon:P etter timer med rier og en god stund med pressing. Hehe.
Og jeg er sykepleier, å stikker andre ofte:o hehe. Så du trenger ikke være flau iallfall:P

Er helt vanlig at de bommer på meg altså, jeg har veldig små årer som gjemmer seg godt... ;) Snuppa har arvet mine, desverre, men hun er ca 10 hakk tøffere enn meg da! Haha. Er ikke lege som tar dem hos oss, men helsesektretærene/sykepleierne på legekontoret :)
Har vært sånn både på sykehus og legekontor i alle år siden jeg var liten, så er godt vant til det - men takler det like dårlig hver gang!

Da jordmor skulle sette meg på drypp for å få ut ungen etter fødsel sist så var det nesten så jeg nekta og trakk til meg handa mi når hun skulle sette veneflon:P etter timer med rier og en god stund med pressing. Hehe.
Og jeg er sykepleier, å stikker andre ofte:o hehe. Så du trenger ikke være flau iallfall:P

Takk, haha, det hjalp å vite :D
Veneflon er helt forferdelig for meg også, fått det veldig mange ganger - og jeg blir like fjortis hver gang :P

Takk, haha, det hjalp å vite :D
Veneflon er helt forferdelig for meg også, fått det veldig mange ganger - og jeg blir like fjortis hver gang :P
Hadde aldri fått det før engang:P haha. Men jeg får helt hetta når noe sånt skal inn i kroppen min:o da vi skulle øve på hverandre på skolen satt jeg helt klar og alt var klargjort. Når nåla begynte å nærme seg armen min fikk jeg helt panikk og begynte å grine:o haha det var så flaut!!

Hadde aldri fått det før engang:P haha. Men jeg får helt hetta når noe sånt skal inn i kroppen min:o da vi skulle øve på hverandre på skolen satt jeg helt klar og alt var klargjort. Når nåla begynte å nærme seg armen min fikk jeg helt panikk og begynte å grine:o haha det var så flaut!!

Ja, liker heller ikke det med at noe sånt skal inn i kroppen! Under fødselen var det faktisk ingen problem med verken veneflon, epidural eller spinal :P Men ellers haaaater jeg virkelig de nålene altså..

Ja, liker heller ikke det med at noe sånt skal inn i kroppen! Under fødselen var det faktisk ingen problem med verken veneflon, epidural eller spinal :P Men ellers haaaater jeg virkelig de nålene altså..
Hehe spent denne gangen:P lurer på om jeg vil kunne klare å ta epidural hvis jeg ønsker det, pga den nåla:p men jeg tror det, for da er smertene så intense. Når jm satte veneflon helt på slutten av forje fødsel hadde jeg ikke vondt lenger så var vel noe med det:P

Back
Topp