Kontrollen ferdig.

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Og alt var normalt, super aktiv jente i magrn som sparket doppleren til jm bort mange ganger :p tok opp disse smerter imellom beina, og hun sa med engang bekkenløsning, så fikk ikke lov til å vaske hus, måke snø eller hente ved, ikke noe tungt arbeid, det måtte mannen ta seg av. Men ellers alt bra :)

Så godt at alt var bra :)
Er litt godt med noen som setter grenser når man ikke helt klarer det selv også.

Man skulle hatt en lapp med seg hjem fra jordmora, "gubben må gjøre alt husarbeid" :P Min er ikke helt innstilt på det nemlig :P

Så godt alt var bra

Ja den beksjeden har jeg fått også, men hvem tror du gjør alt her æ???

Sitter dø hver kveld omtrent.

Hurra for frisk og fin baby!! :D

Er bra noen sier at man skal ta det med ro, kanskje man faktisk gjør det :p
Men hun skulle ha skrevet lapp med hjem :p

Ja,man skulle absolutt fått med lapp hjem.
Jeg fikk det fra legen en gang faktisk. Jeg sa " kan du skrive det på en lapp for meg? Ellers gjør jeg det ikke"
Husker ikke hva det var nå,men hun skrev lapp ;)

Ja,man skulle absolutt fått med lapp hjem.
Jeg fikk det fra legen en gang faktisk. Jeg sa " kan du skrive det på en lapp for meg? Ellers gjør jeg det ikke"
Husker ikke hva det var nå,men hun skrev lapp ;)

Kjekt med kontroll :) Gjelder det kun deg, og din bekkenløsning, eller burde alle som merker bekkenløsning ta slike hensyn? Jeg forsøker å ikke bære tungt, men det hender jo det blir noen løft da..

Kjekt med kontroll :) Gjelder det kun deg, og din bekkenløsning, eller burde alle som merker bekkenløsning ta slike hensyn? Jeg forsøker å ikke bære tungt, men det hender jo det blir noen løft da..
Du bør nok ta hensyn til tungt arbeid uansett. Jeg har bekkenløsning forrang, og merker det hele tiden, men blir mye verre av viss jeg gjør noe tungt, eller bare går i litt sne. Jm sa at å bruke pute mellom beina når du ligger hjelper litt, for det støtter opp bekkenet, og det går jeg merket at det hjelper litt. Men hun s

Nådde ikke og skrive ferdig før jeg trykket send :p Jm sa også at det finnes ingen behandling for det, så å ta hensyn og få mannen til og gjøre det tyngste arbeidet er det aller beste.

Ok :) Legen min sa også at pute mellom bena kan hjelpe. Må visst kjøpe meg en pute ;) !
Jeg har både foran og bak. I korsryggen og under skrittet, i bena der på hver side.

Men støvsuging, det er greit eller? :)

Ok :) Legen min sa også at pute mellom bena kan hjelpe. Må visst kjøpe meg en pute ;) !
Jeg har både foran og bak. I korsryggen og under skrittet, i bena der på hver side.

Men støvsuging, det er greit eller? :)
Jeg har heldigvis bare forran :) går fint Ann og bruke en helt vanlig pute, om du kanskje har kjøpt ny til deg selv så kan du bruke den andre til og ha mellom beina :)
Støvsugde i sta, merka at det var ikke noe smart, vondt nå ja. Men du må nesten se ann på formen din om du klarer det, om du merker at du har vondt der så ikke gjør noe tungt, det blir bare verre :/

Back
Topp