kontroll

tretroll

Forumet er livet
VIP
1 års kontroll i går....lillegutt veier nå 8,3 kg og er 73 lang.....lille knerten min[:D]

reagerte enda ikke på hørseltesten på ene øret, men siden han er forkjølet og vi skal inn for vaksine over jul, skal de prøve en test til da før vi evt blir henvist til spesialst. Ellers fikk vi beskjed om å gå til fastlegen og få han sjekket for evt diabetes siden han drikker så ekstremt mye...men jeg tviler på at det er noe, han har ingen andre symptomer. Men greit å få det sjekket da!!! Ellers var alt bare fint med lillegutt[:)]

Så bra! Eldste her og har alltid drukket ekstremt mye! så jeg også nevnte det, da sa legen til meg at små barn med diabetes ble VELDIG dårlige, så det er visst ikke grunn nok til å mistenke noe bare fordi de drikker mye!

Men greit å sjekke det da! :)

både lege og hs her mente i alle fall det var viktig å sjekke snarest. svogeren min ble sjekket kun pga drikking når han var ca 1 og han har diabetes....men tror som sagt det er ok[;)]

Store, lille gutten ja. Drikker han fortsatt så mye?

ORIGINAL: Iroim

jepp, han er helt ekstrem....[8|]

ORIGINAL: Nates Mamma

ORIGINAL: Iroim

jepp, han er helt ekstrem....[8|]

Har jo sett gutten bælme i seg, så derfor jeg lurte. Greit å få sjekket det opp. Men jeg klarer bare ikke forstå hvordan den lille gutten får i seg alt jeg altså[:D]

Back
Topp