Kontroll

Her begynner kontrollene i Tyskland igjen Mandag og Tirsdag. Litt spent på hva de sier etter nesten 6 uker :p

Synes sånn er så utrulig dumt! Veldig glad den ventingen din er over da, å håper virkelig de klarer å følge bedre opp nå når ferien er over! Den lille stunden vi har igjen iallefall.
Ja, det dummeste oppi det hele er jo da at legen har satt meg opp på kontroll i dag :hilarious:
Ha syntes det var lenge siden jeg hadde vært inne, så fikk telefon i går om jeg hadde mulighet til å komme på slutten av dagen i dag.
Så da blir det 3 kontroller på under en uke...

Men men... Har bare 30 meter å gå til legekontoret, hvor jm også holder til når hun er her. Kan godt stikke innom og tisse i en kopp og få målt blodtrykk liksom :hilarious:

Ja, det dummeste oppi det hele er jo da at legen har satt meg opp på kontroll i dag :hilarious:
Ha syntes det var lenge siden jeg hadde vært inne, så fikk telefon i går om jeg hadde mulighet til å komme på slutten av dagen i dag.
Så da blir det 3 kontroller på under en uke...

Men men... Har bare 30 meter å gå til legekontoret, hvor jm også holder til når hun er her. Kan godt stikke innom og tisse i en kopp og få målt blodtrykk liksom :hilarious:

Så da dro du i dag en tur å fikk se at alt er ok? Men ja skjønner heller ikke hvorfor jeg skal inn med bare noen dager mellom, når det kunne gått galt en hel måned i forveien. Men jeg må 30 min kjøretur for å komme meg til legen og jm. Greit når man bor litt nærmere også, da har man jo mulighet å bare stikke bortom for å ta en ekstra kikk. Er heldigvis så heldig nå at gubben er arbeidsledig å kan kjøre meg, ellers hadde det nok bare blitt stress med jordmor og legetimer samlet over et par dager.

Back
Topp