Kontroll

Var i uke 8 og 10, skal til sykehuset i uke 13. Vet ikke når jeg skal på noen timer etter det, skal vel legge opp en oppfølgningsplan der så tar vel legen min utgangspunkt i den. Skal ikke til jordmor denne gangen :)

Var på første kontroll til legen da jeg var 11+2 sånn ca :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg var i går. Var da 11 uker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag, 11 uker ved menstermin, men jeg tror selv jeg er 10+4. :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Har vært på en legetime, siden jeg ikke visste når jeg ble gravid trengte jeg henvisning til tidlig ul. Tok blodprøver og sendte henvisning til OUL med det samme. Skal på første time til JM neste uke, er da 15 uker. Skal fylle ut helsekort osv da.

Jeg har ringt og ringt legekontoret idag for å få bestilt time, men ikke snakk om at de tar telefonen!!

Kan du sende mail til dem?? Det gjorde jeg når jeg skulle bestille første time. Legekontoret mitt er ett av di vanskeligste i byen å ta tak i på tlf (kjennskap via jobb). Fikk kjapt svar :-)

Kan du sende mail til dem?? Det gjorde jeg når jeg skulle bestille første time. Legekontoret mitt er ett av di vanskeligste i byen å ta tak i på tlf (kjennskap via jobb). Fikk kjapt svar :-)
Nei, mail er ikke aktuelt... :p Jeg får prøve igjen imorgen! Om de ikke tar telefonen da, får jeg gå innom der :)

Back
Topp