Kontroll

Jarea

Skravlebøtte
Var t legen med ny urinprøve igår, mere proteiner så nå ble d flere prøver og jeg er spent på urinprøven på mandag som kommer.. Er bare i uke 26+ og d siste jeg trenger er evt svangerskapsforgiftning

Godt det blir fulgt opp, men får ikke håpe det er svangerskapsforgiftning.

Bra du får god oppfølging. Jeg fikk sv.f med eldste og det ble oppdaga bare 4 dager før hun ble født, i uke 29+6. Da lå protein på 3+, hadde masse vann i kroppen, skyhøyt blodtrykk og store smerter øverst i magen. Vannet kom ila den siste uka og blodtrykket steg gradvis fra uke 24 til hun ble født. Hadde ingen proteiner ei uke før da jeg var på kontroll. De kan sjekke deg opp med blodprøver også, det tok jeg i forrige svangerskap. Lykke til, håper virkelig du slipper unna :)

Lykke til, håper du slipper svangerskap forgiftning. Krysser fingrene for deg

Hm, ser at d e en del symptomer jeg trodde var irrelevante som kanskje ikke er det... Har hatt en del smerter øverst i magen og så har jeg fått høre at d kan bære sjokoladespisinga mi som trigger proteinet, så får la være å ete d frem til mandag. Blodtrykket er alltid bra takk og pris og skulle d skje noe så er d en uke til jeg er 'safe' og de vil prøve å redde babyen om den kommer.... Noen som vet btw om man kan se om man lekker fostervann på ul?

Back
Topp