Kontroll

kmb

Forelsket i forumet
Nå når det nærmer seg slutten så burde man jo dra på kontroll litt oftere, men hvordan ligger dere an med tanke på julen?

Jeg har kontroll i uke 36 og så i 39.. Lurer på om det er litt for lenge mellom?! Men er jo ingen ting man får gjort med det heller siden både jordmor og lege er stengt i 2 uker..

Jeg tenker å gå hver andre uke ca, skal til legen neste uke, også tenker jeg jordmor en uke etterpå! Er 35 fullgåtte i dag! :)

Nå når det nærmer seg slutten så burde man jo dra på kontroll litt oftere, men hvordan ligger dere an med tanke på julen?

Jeg har kontroll i uke 36 og så i 39.. Lurer på om det er litt for lenge mellom?! Men er jo ingen ting man får gjort med det heller siden både jordmor og lege er stengt i 2 uker..
Ja veit, blir fort litt langt opphold, irriterende det der:( jeg var heldig sist jeg hadde termin 9 Jan at jordmor bare hadde ferie akkurat på de vanlige dagene, men denne gangen har hun mer:( men en må jo bare tenke at en kan ringe føden når som helst om en bekymret:/

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Jeg var til kontroll i går (36+2) og skal igjen den 19. (38+2). Rart om jeg ikke skal ha no mer etter det... :s
Termin er jo den 3.

Jeg går egentlig til kontroll hver uke (tvillinger) men i jula vet jeg ikke hva som skjer :S

Syns jeg er på kontroller hele tiden jeg:p skal til jordmor på onsdag, også lege på mandagen etter. Også snakket jordmor om at hun ville ha meg tilbake lille julafen og lille nyttårsaften. Så det blir en gang i uke fram til termin det:)

Jeg går til kontroll hos legen (går ikke til jordmor) hver 2 uke, men han sa idag at fra uke 36 så blir det hver uke :)

Det er det jeg synes er så rart! Man burde se de oftere på slutten! Jeg skal til legen 36+1 og jordmor 36+3, så jordmor igjen uke 39+3... Jeg har prøvd å endre på det så godt det lar seg gjøre, men det er helt fullt og så det jo som sagt stengt i 2 uker.. Jeg forstår det selvsagt, men synes det er litt uansvarlig.. Må nesten bare snakke med de når jeg har time for det nytter ikke å snakke med kontordamene siden de må jo bare gjøre som de får beskjed om..!

Jeg får heller ingen kontroller i jula, både legen og jordmora har visst 14 dager fri da! Men sykehuset stenger jo ikke (kan vi håpe), så vi får heller henvende oss dit.
Eller gjøre som Maria (finne en stall!) :p

Jeg får heller ingen kontroller i jula, både legen og jordmora har visst 14 dager fri da! Men sykehuset stenger jo ikke (kan vi håpe), så vi får heller henvende oss dit.
Eller gjøre som Maria (finne en stall!) :p
Jeg skal finne meg en stall! Skulle ut med noen venninner, noe som ikke skjer for ofte nå. Da jeg kom ut fra badet sa bonusungen 'du ligner på jomfru Maria' :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg skal en tur til tirsdag, så kanskje jeg sniker med en kontroll til før julaften avhengi av formen. Så skal jeg igjen 3januar. Så blir litt hopp her og, men skal høre hva som er åpent i romjula. Ellers er det alltids legevakt og sykehuset.

Eg skal på kontroll 17.des, så blir neste kontroll ein gang etter 7.jan. eg stresser ikkje med kontroller. Kan alltids ringe føden om eg er bekymra, litt langt å reise men det får berre være:). Men no har eg termin slutten av januar og da:)

Jeg går til lege og jordmor annenhver uke, men har siste gang 16.des før jul, og så er det jo termin 2.januar, så håper egentlig det er siste time hos lege og jordmor! :)

Får ekstra oppfølging pga hastekeisersnitt sist + at barnet i magen ligger litt etter i vekst. Nå blir det kontroller både her og der, hver eneste uke, men ikke juleuka. Vært på kontroller både denne og forrige uke :-) Utrolig godt, får litt ro i sjela :-)

Back
Topp