kontroll

# one million #

Glad i forumet
I morgen skal jeg på kontroll etter 14 dager på spray. Begynner med sprøyter på onsdag. Men jeg lurer på om dem tar innvendig UL når man har mensen?

Mensen er ingen hindring for UL nei :)

Så flott :) ble nesten bekymret :D

Hehe, bekymring herved avverget ;) :D :D

Og lykke til!! :D

Takk takk :)

Da var kontroll unnagjort :) alt såg bra ut å klart til å begynne med sprøyte imorgen :) tilbake til UL og blodprøve 8 nov så da får jeg vite når egguthenting blir :) håper dagene går fort og at spiren sitter på første forsøk ♥

Hvorfor var du på kontroll? Sjekke om du er ordentlig nedregulert?

Hva slags blodprøve tar de?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja for og se om alt såg greit ut etter å ha gådd på spray og om d var klart til sprøytestart.. :)

For å finne den mest optimale dagen for egguthenting må legen kjenne nivået av østradiol i blodet... Dette svaret sammen med ultralydundersøkelsen av eggstokkene (hvor store og hvor mange eggposer), danner grunnlag for denne beslutningen. :)

Rart det er så forskjell etter hvor man får hjelp.

Jeg hadde ingen ul før sprøytestart og heller ingen blodprøve før eggløsningssprøyte.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så rart ja... men er vell forskjell fra sted til sted og fra sykehus til sykehus :p men jeg hadde mange eggposer (store) da jeg var på første UL før vi startet opp.. dem sa at di ville være forsiktig med hormonene sånn at jeg ikke ble overstimulert. Skal ta puregon nå til 8 nov, 100ie en gang om dagen. Sprayen tar jeg 3 gang om dagen...

Back
Topp