Kontroll

Veroniceen

Glad i forumet
Nå skal vi snart på 15 måneders kontroll!! Er spent på hvor mye hun har vokst over sommeren. Så gruer jeg meg til sprøytene... Får håpe hun ikke får så mye feber denne gangen som sist:( 

I kveld skal jeg på mitt aller første foreldre møte!! Spennende, ordentlig voksen nå!! Hihi:)

Hva skal dere i dag da?

Spennende! :)  blir gøy med foreldremøter og sånt ja.

Vaksine er ikke no særlig. Even blir også gåen et par dager etter at han har fått..
men det må man bare ta.

Hvordan går det med Hedvig i bhg? :) ..venter bare på at Even skal bli syk slik de pleier helt i starten. og det passer liksom ikke her i og med at lillebaby blir født snart :)

Kontroll, sprøyte og foreldremøtet gikk supert i dag! Litt gråt etter sprøyta, men det gikk fort over:) Dette er jo en ny sprøyte som hun ikke har tatt før, mme. Så helsesøster sa at feber og reaksjon gjerne kom en uke etter. Så får se hva som skjer til uka.

Hedvig stor koser seg i barnehagen, har ikke tid til å si hade engang... Men jeg stjeler til meg en hade kos forde. Ikke noe sykdom her enda heller, bare en liten forskjølelse, går nok fort over. Men forventer meg mer snart...

Hvordan går det med graviditeten da? Klar for fødsel? Gleder meg til update når h*n er kommet!

Kontroll, sprøyte og foreldremøtet gikk supert i dag! Litt gråt etter sprøyta, men det gikk fort over:) Dette er jo en ny sprøyte som hun ikke har tatt før, mme. Så helsesøster sa at feber og reaksjon gjerne kom en uke etter. Så får se hva som skjer til uka.

Hedvig stor koser seg i barnehagen, har ikke tid til å si hade engang... Men jeg stjeler til meg en hade kos forde. Ikke noe sykdom her enda heller, bare en liten forskjølelse, går nok fort over. Men forventer meg mer snart...

Hvordan går det med graviditeten da? Klar for fødsel? Gleder meg til update når h*n er kommet!

Var på ettårskontroll igår og fikk vaksinene. 

Hun begynte med feber igår kveld, samt at ho er forkjøla i tillegg. Og hun liker IKKE å bli dryppa i nesa nei. Stakkar lille er så tett i nesa at ho peser etter ho har svelga maten. :(

Håper iallefall at feberen er borte imorra! 

15 mnd kontroll skal vi ikke på før i oktober. emoticon

Klar som et egg!! :) er vel gjerne slik med nummer to. at man forventer at den kommer litt før forrige. Even ble født på termin, så jeg har beynt å vente ja.
Er enda ikke blitt av de som klager hele tiden på facebook over hvor lei man er, og har tenkt å holde meg ganske sindig og rolig i fht dette. den kommer når den kommer :) gleder meg :)

Back
Topp