kontroll

~knocked up~

Gift med forumet
i dag har eg vært på kontroll.
fikk høre hjertelyden til mini.. låg mellom 160 og 170.. så er jentelyd så kanskje magefølelsen er rett.. verdens fineste lyd <3 <3
har og begynt å kjenne spark fra lilleemoticon herlige små bevegelser:)

og i dag offentlig gjorde eg det på facen.. etter 3 ultralyder og hjertelyd så tenker eg det er trygt.
Statusen min i dag:)
"Se min kjole, den er stram på magen. Alt hva jeg eier, det er stram som den. Det er fordi jeg er så glad i mannen og fordi at storken er vår venn:) ♥"

Hvordan offentlig gjorde dåke det?

Herlig å kjenne spark å høre hjertelyden! :-)

P.S. Likte sitatet du har på fb :-)

ja kjempe herlig:)

jo det stjal eg fra generelt og endra det litt..
med nr 2 skreiv eg "det er ikkje pølsa som gjør deg feit, det er sausen" :)

Utrolig artig status :P
Har faktisk ikke offentlig gjort det på face enda :S :P

hjertelyd her helt fantastisk :D 

Så kjekt :D Utrolig herlig å få høre hjertelyden! :))
Hehehe, likte godt statusen din på FB ;) Mange så skjønte den da? :))
Husker faktisk ikke hva statusen min var :P

har ikke skrevet det på fb ennå jeg. Blir nok aldri.
Likte godt statusen din.

ja den ble nok skjønt med en gang:)
hadde ikkje planer om å skrive noe før etter orginal ul., men etter 3 ul og hørt hjertelyd så følte me oss sikker nok, og da eg leste på generelt og leste en lignende status så måtte eg bare stjele den:)

hadde egentlig bestemt meg for å ikke ha det på fb i det hele tatt, men i den siste tiden har jeg et større behov for å "skryte" av hva i har laget .. får se etter UL , som er neste onsdag..

Festligge de fb statussene dere hadde hatt da, jeg måtte notetere meg de, så jeg kan se om det blir noe lignene :)

Så moro å høre hjertelyden!

Og en rlig status du hadde, både nå og den andre ;)

mye kjekkere med morro status enn "eg er gravid" status syns eg da.. hehe..
tenkte sånn halvveis på å ikkje skrive noe eg og, men i dag kjente eg at eg ville skryte ja:)

Veldig fin status du hadde ;) 
Jeg har en body fra lillemille.dk som jeg tok på sønnen min da jeg annonserte det på facebook. På den står det: Jeg skal bli storebror! Og med facebooksymbolet "liker" på. På bildet har sønnen min et stort smil så syns det passet så bra :)

Herlig :-D Så deilig å kjenne spark også :-)

Jeg har ikke gjort det så veldig offentlig enda. Jeg hadde en status som hintet til det, men iløøpet av kvelden fjernet jeg den så vet ikke hvor mange som så den, men noen gjorde det. Her ble det samboeren min som skrev det, sammen med at han har ny jobb, at vi skal flytte og kjøpe bil etterhvert, alt i samme slengen. :P

Likte den, så søt!!

Hadde vel egentlig ingen spesifikk offentliggjøring (jeg er heller ikke på FB); nærmeste familie og venner visste fra starten og de viktigste på jobben fikk vite etter ultralyden på 12 uker som viste at alt så bra ut.. Det er fortsatt ikke alle på jobben som vet, så det blir artig å se fjesene på de som ikke tør å spørre etter hvert som magen vokser. He he..

Ingen på Face vet det.. eller mange vet det nok men har ikke skrevet noe om det ennå.. Vi sa det enkelt og greit til folk. Mamma og pappa fikk en sms, de var på ferie da jeg sa det til svigemor, og syns de skulle få vite det samtidig

sa det jo self til familie først da.. hehe
til mamma og pappa og brødrene mine sa eg det på tlf. søstra mi var her da eg tok testen.
søskena til mannen fikk vite det på tlf for me måtte spør om me kunne ta det med i sangen til besteforeldra(foreldra hans) fra alle barnebarna.. så da la me det som siste verstet.. dei feiret sine store dager så me overrasket dei med det..:)
rundt ue 8-10 fikk familien vite det...

Back
Topp