Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gler meg så til jeg skal på ul i morgen. Vet ikke hvorfor, har vert utallige ganger før. Men denne gang gler jeg meg så mye[:D][:D][:D][:D] Så er jeg kjempe spent på hvordan ting står til der inne, å hvor stor babyen er blitt.
SÅÅÅÅÅ SPENT[8D][8D]
Ingenting galt[:)] alt var faktisk topp[:D] Babyen er nå i følge deres målinger 2816 gr, vist di måler rett da [8D] Så de var litt over gjennomsnittet. Jeg er på ul ca hver 14 dag eller hver 3 uke. Dette er fordi jeg fikk eklamsi anfall sist. Så de følger med på at alt er som de skal å at jeg ikkje får symtomer på SF denne gang. Fordi da blir det fødsel tidligere. Men di har bestemt i dag at jeg blir satt i gang 14 dager før uansett. [:D] De var en lettelse, så slipper jeg di bekymringene. Fikk SF helt på slutten i forige svangerskap.
Så flott at alt er topp med dere. Og godt å høre at du blir fulgt opp...skjønner godt at det er kjekt å vite at du blir satt i gang litt før...da slipper du å bekymre deg for SF!