Kontroll uke 20 D

Mamma til tre ❤️

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Hei! Var på kontroll i dag og blodtrykket mitt har endelig gått ned igjen!!!! det var 120/80 idag:D Jippi! Urinen var fin-fin og hjerterytme på 142 på babyen.. Den sprellet sikkelig når legen tok den kjappe ultralyden for å sjekke hjerterytme, jeg kunne kjenne det kjempegodt! Det var morro! Og så har jeg begynt å legge på meg, 3,3 kg på en månde nå!!!!! Syntes det var litt mye jeg da... Men jeg har jo gått ned mye i begynnelsen, så ligger vel rundt 0 nå, men ble litt beskymret hvis jeg skal legge på meg på mye hver månde fremover.. Jaja, spennende blir det!!! Ellers så ikke legen noen problemer med den lange flyreise hjemover fra Australia så lenge jeg brukte støttestrømper, men skal til en sjekk 3 dager før vi drar for å være på den sikre siden..:D Så lykkelig!!!!

Så godt å høre! Skal dere flytte hjem for godt?

Hei!
Ja, vi flytter hjem for godt nå! Har hatt lyst til å flytte hjemover en god stund nå, men fikk bra tilbud om master-oppgaver her som vi nok ikke ville fått hjemme, så vi følte at vi måtte ta det! Nå flyttes det hjemover derimot og tiden har gått så raskt og kommer til å savne venner her noe utrolig!!! Men blir deilig å flytte hjem også!

Kan jo alltids dra tilbake på ferie[:)]

HAR IKKE SKREVET INN TIL DETTE FØR,,,SÅ MÅTTE BARE PRØVE Å SE OM JEG FIKK DET TIL,,VET IKKE HELT KORDAN MAN GJØR DET!!

Back
Topp