kontroll på onsdag..spør om sykemelding??

Ninipanini

Andre møte med forumet
Blir et syteinnlegg her..
Kjenner de siste ukene at jeg er helt på randen..skikkelig hormontroll, sur, lei meg og føler meg deprimert :( Dårlig samvittighet for sønnen min på 2 1/2 som jeg ikke har overskudd til, mye sterk hodepine, sliten og er på gråten for hver minste ting. Holder ut fulltid på jobb nå og kjenner at det krever alt jeg har av krefter! Kjenner at jeg er i tvil om jeg skal be om sykemelding eller ikke pga dette.. Vil jo være i jobb! Men kjenner at akkuratt nå dreier alt seg om jobb å jeg har som sagt ingenting igjen til familien min.. Merker at de på jobb ikke helt klarer å se hvor dårlig jeg er, og jeg får lite/ingenting tid til å få samlet meg med småpauser. Jeg føler meg som en irritasjonsmoment , og de irriterer meg og når de ikke viser hensyn..

Jeg hadde tatt det opp med legen. Fortell om din frustrasjon og dine bekymringer og hørte hva h*n mener. Ofte kan det hjelpe å bare få en utblåsning også ;) Da finner dere nok en løsning sammen ♡

Du kan be om gradert sykemelding f.eks? Jeg har jobbet 50% i 3 uker nå. Det er supert at du vil jobbe, men det er også viktig at du lytter til kroppen :) I mitt første svangerskap jobbet jeg fulltid i 6 mndr, men da hadde jeg ingen barn som krevde sitt etter jobb.. Tror legen gir deg den sykemeldinga du evnt ønsker. Skulle du blir bra før den går ut er det bare å friskmelde seg ;) Lykke til :)

Hva med å prøve gradert sykemelding først? 50% feks? Hvis det ikke blir bedre ville jeg ha tatt 100%. Familie går foran jobb!;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp