Kontroll-liste

Oppdatert.
 
Denne har visst gått litt i glemmeboken, både hos meg og hos dere? Jeg antar det er flere av oss som vet om neste kontroll enn de som står på lista?
 
Legetimen 28.4 gikk bra. Ba om henvisning til fysioterapeut, da bekkenet gjør
vondt utover dagene, med mye tråkking og løfting.

Neste JM time er 23.5

[:)]
 
Har vist glemmt denne her jeg [&:]
 
Fører opp kontroller jeg har vært på og de jeg skal på [;)]
 
Har vært på :
23.1 Første JM time
20.2 Ul for å se hvor morkaka låg, hadde flyttet seg litt.
5.3 Ordinære Ul
2.4 JM time
30.4 JM time- snakket om amming
 
Kontroller jeg skal på:
21.5 Svangerskaprskontroll hos legen, få legeatest for å kunne fly, litt div. prøver
11.6 JM time- Snakke om fødselen
 
Oppdatert :)
 
Da har jeg vært hos legen
Hørte hjerte til babyen, og alt er vel egentlig kjempebra, men jeg har fått soppinfeksjon [:o] 
 
Ny legetime: 17 juni 12:30
 
Oppdatert
 
Oppdatert igjen.
 
Det ER lov for andre å legge inn sine kontroller også, jeg tviler på at det er så få av oss som vet om neste kontroll. Vi er tross alt kommet over i den fasen der vi vel skal gå litt oftere enn i begynnelsen... (men det er kanskje ikke like spennende lenger, som det var i begynnelsen? Da var jo listen over kontroller vi ventet på minst 4-5 ganger så lang... og vi var ikke like mange meldemmer på forumet...)
 
Oppdatert med passerte timer.
 
Og et lite dytt siden den var etterlyst...
 
Er det ikke lenger interesse for denne, eller? Det er svært begrenset bruk av den...
 
Skal til jordmor på torsdag kl 13.00 for første gang[:)].
 
jeg er interessert i tråden. bruker den etter hver kontroll jeg =)
 
Jordmor time i dag kl 10 gikk bra. jeg fikk sparkeskjema, og så har jeg fått søknad som jeg må sende inn til sykehuset ang. fødeplass.
 
Neste kontroll: Legetime 17.juni kl 11.30
Og ny jordmortime 1.juli kl 11.00
 
Oppdatert.
 
Og et lite dytt, i tilfelle det er flere som vil bruke den...
 
Skal til legen 10. juni. Svangerskapskontroll.
 
Oppdatert med passerte timer.
 
(Jeg husker sikkert å oppdatere litt oftere dersom litt flere bruker lista, er dette ikke interessant for de fleste lenger?)
 
Oppdatert.
 
Skal til legen i dag kl 10 =) Ta blodprøver osv [:)]
 
Oppdatert.
 
skal på ul den 23.juni
 
Legetime 19/6: I uke 32+2. Han ligger i hodeleie. Noe hvite blodlegemer i urin, sendes til dyrking, for å sjekke UVI. Har ingen symptomer på det men. Blodtrykk 120/70.
 
Legekontroll 04.07
Jordmor kontroll 30.07
 
Back
Topp