kontroll idag

venoka

Elsker forumet
Idag skulle egentlig snuppa ha vaksine, men siden vi skal bort en uke sa hs at jeg kunne vente. uff gruer meg til sprøyta.
Mie var 6780 og 61 cm lang. en liten goklump jeg har[:D]

Takk for det, blir ikke før neste uke så har ei uke å grue meg på.

Ja vi tok sprøyte i dag og det var helt hjerteskjærende.[:(]
Hun roet seg når hun fikk pupp da, men uff så fælt det er når hun gråter sånn...

ORIGINAL: MariaFikkTo

kjenner til det ja.. vi dro dit igår for å ta sprøyta men kunne ikke likevel for de var ikke 3mnd før om 10 dager..så da skal de ta den 14 aug i stedet..vi var jo mentalt forberdt..jaja..

Linnea veide 4810gr og Vilde veide 4900gr,begge var 57cm lange..Store og fine..

jenta di er sååå søt..herlig..

Tusen takk[:D]

Dine to er også kjempeskjønne[:D][:)]
Tenket jeg skulle legge ut nyere bilder av henne men har de på andre dataen så må fa sambo til å sende de over først

Off ja gruer meg jeg å.... Vi skal ikke ta før 23 juli så har ei stund å grue meg på jeg å[:-]

ORIGINAL: renagro

Off ja gruer meg jeg å.... Vi skal ikke ta før 23 juli så har ei stund å grue meg på jeg å[:-]

Vi får grue oss sammen[:D]

hørtes så vondt ut at jeg oxo begynte å skrike[:(] sympati grining[8D] men heldigvis gikk det fort over da, å Emilie fikk ikke noe feber eller noen ting[:)]

Jenta mi gråt ikke på første stikket men når det andre kom da skrek hun sårt. Stakkar de tror vel de er trygge p åmammas fang også tillater vi det stikket gang p gang. De tror vel aldri det skal ta slutt. Synes det er helt forferdelig[:(] Men gir seg fort og amming hjelper. HS sa det var smertelindrende for babyer å suge og ekstra godt for de med pupp da og ikke bare smokk.

Men vi må huske at det er til det beste for de...

ORIGINAL: renagro

signerer! [:D]

vi skal imorgen og gjett om jeg gruer meg... [:(]

Back
Topp