Kontroll idag

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Alt var bra på kontroll idag. :)
Hodet ligger ned, så var nok hender eller hodet som stakk igår ja.
Men det var ikke festet, og kan visst feste seg først ved rier også, som tredjegangsfødende. :)

Blodprosent lå på 12,5, så det var bra!
Og nå har jeg gått opp totalt 5,2 kg.

Symfysemål stemmer jo ikke med ultralydmålene, for jeg ligger fortsatt langt under den røde streken. Men vet jo at det kommer av liten mage, og at baby er større! :-)

Ny time om to uker. Og da flyr jo ukene avgårde! :)

En fin dag! :)

Så bra at alt er bra! Her er det kontroll i morgen, og jeg har tenkt å spør om ikke jordmor kan sjekke tilstanden der nede :p

Så bra at alt er bra! Her er det kontroll i morgen, og jeg har tenkt å spør om ikke jordmor kan sjekke tilstanden der nede :p

Har også kontroll imorgen, spurte sist om hun kunne sjekke nede med sa att de ikke var noen vits.. At man kan gå åpen noen cm utan at de sier noe. At de er dumt at vare der nede pga infektionsrisken.

Men mener man kan jo ha sex og de skal ikke skade.. Og selv ville jeg gjerne vite "status" hvis hun kunne si noe om hvordan man låg til..

Skal pröve o höre med henne imorgen igjen. Föles dumt at tjate på at bli sjekket, men de er litt betryggande o vite syns jeg..
Håper du får de igjenom vartfall :-)

Har også kontroll imorgen, spurte sist om hun kunne sjekke nede med sa att de ikke var noen vits.. At man kan gå åpen noen cm utan at de sier noe. At de er dumt at vare der nede pga infektionsrisken.

Men mener man kan jo ha sex og de skal ikke skade.. Og selv ville jeg gjerne vite "status" hvis hun kunne si noe om hvordan man låg til..

Skal pröve o höre med henne imorgen igjen. Föles dumt at tjate på at bli sjekket, men de er litt betryggande o vite syns jeg..
Håper du får de igjenom vartfall :-)
Ååh, ja vet jo egentlig at man kan være helt umoden og føde neste dag, eller gå med noen cm åpning i flere uker... Men likevel greit å ha noe å forholde deg til på en måte :p hvor langt på vei r du i morgen?

Ååh, ja vet jo egentlig at man kan være helt umoden og føde neste dag, eller gå med noen cm åpning i flere uker... Men likevel greit å ha noe å forholde deg til på en måte :p hvor langt på vei r du i morgen?

Jaa akkurat så jeg også ønsker, at kanske få noe at forholde deg til! Uansett..
Er 38+3 imorgen.. Håper hun sjekker, og ønsker egentligen at bli strippet også hvis jeg hadde vart moden. Har sån redsel at gå over o få stort barn. Jag og mine søsken var store, men synd ikke jm tar de seriøst..
Hvor langt er du på vei?

Jaa akkurat så jeg også ønsker, at kanske få noe at forholde deg til! Uansett..
Er 38+3 imorgen.. Håper hun sjekker, og ønsker egentligen at bli strippet også hvis jeg hadde vart moden. Har sån redsel at gå over o få stort barn. Jag og mine søsken var store, men synd ikke jm tar de seriøst..
Hvor langt er du på vei?
38+3 jeg og :)

Lykke til på kontrollen din!
De fleste vil vel egentlig ikke sjekke for tidlig/mye. Dumt å få evt infeksjon osv.
Og jordmor kan jo uansett ikke garantere når man vil føde. Hi hi! ;-)

Håper du får de igjenom vartfall :)
Tror kanskje sex, og det å bli sjekket modning på er litt forskjellig. Og med sex er det jo "bakterier" du er vant med. Når jordmor sjekker oppi der er det jo litt annerledes. :-)
Man er kanskje litt mer avslappet osv også ved sex, enn ved sjekking... Hi hi! :-)

Back
Topp