Kontroll idag

Nordlandsjente

Betatt av forumet
Var på kontroll hos legen i idag. Er i uke 39 + 1. Legen ble overrasket over hvor langt ned hodet til lille var :) hun trodde i alle fall at jeg ikke kom til å gå over tida. Ble litt skuffet over at hun ikke sjekket modning der nede men. Det er kanskje ikke vanlig at de gjør det i uke 39 om alt er greit ellers...? Hvordan har det vært med dere andre?

Håper du er heldigere enn meg og at det skjer noe snart ;) Her har tøtta ligget med hode så langt ned at JM ikke får tak i annet enn nakken hennes i over fire uker nå.. Tre dager til termin og venter fortsatt! Med masse kynnere, masrier og mye vondt de siste fire ukene har jeg nå gitt opp håpet at hun kommer av seg selv :p
Krysser fingrene for deg! :)

Jeg vet så veldig lite denne gangen. Har ikke vært på kontroll siden uke 38, og da glemte vi å sjekke om han var festet.

Kontrollen i uke 40 ble avlyst av jordmor, så er 3 uker siden jeg har vært på kontroll :p

Er 40+5 nå ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vært hos jordmor i dag og fikk hun til å strippe meg :D ett par cm åpning og myk og fin. Hun fikk røsket godt oppi der og nå ligger jeg her med ganske så heftige kynnere ala puste seg gjennom som kommer relativt tett, ca 5 min mellom. Ser det an litt om det roer seg. Tør liksom ikke å håpe for mye enda, men håper og håper ;) er 39+ 4 eller 6 litt avhengig hvem du tror på ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har ikke sjekke modning på noen jeg......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Håper du er heldigere enn meg og at det skjer noe snart ;) Her har tøtta ligget med hode så langt ned at JM ikke får tak i annet enn nakken hennes i over fire uker nå.. Tre dager til termin og venter fortsatt! Med masse kynnere, masrier og mye vondt de siste fire ukene har jeg nå gitt opp håpet at hun kommer av seg selv :p
huffda... Jeg som trodde fødselen var rett rundt hjørnet pga at hun lå slik... :)

Vært hos jordmor i dag og fikk hun til å strippe meg :D ett par cm åpning og myk og fin. Hun fikk røsket godt oppi der og nå ligger jeg her med ganske så heftige kynnere ala puste seg gjennom som kommer relativt tett, ca 5 min mellom. Ser det an litt om det roer seg. Tør liksom ikke å håpe for mye enda, men håper og håper ;) er 39+ 4 eller 6 litt avhengig hvem du tror på ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
så spennede!! Får håpe det er i gang og at det ikke tar så alt for langt tid! Masse lykke til! :)

Likt som hos meg! Og jeg fikk beskjed på kontroll i går når hun undersøkte meg at jeg var totalt umoden.. Så det var litt sånn demotiverende siden jeg trodde jeg skulle være godt moden etter alle disse ukene med vonde kynnere og minirier, samt at baby ligger veldig veldig godt festet nede i bekkenet og magen har tydelig sunket.. :/
Håper det skjer noe snart!

Likt som hos meg! Og jeg fikk beskjed på kontroll i går når hun undersøkte meg at jeg var totalt umoden.. Så det var litt sånn demotiverende siden jeg trodde jeg skulle være godt moden etter alle disse ukene med vonde kynnere og minirier, samt at baby ligger veldig veldig godt festet nede i bekkenet og magen har tydelig sunket.. :/
Håper det skjer noe snart!
Så kjedelig.. Håper det skjer noe for oss alle snart :) Jeg var umoden og null åpning for fire uker siden, så delvis umoden og en cm åpning uken etter, men har ikke blitt sjekka siden det.. Litt spent på ståa nå :p Men det er vell bare å smøre seg med tolmodighet ;)

Tolmodighetsprøve til de grader ja!!
Signerer den. Jordmor måtte avlyse timen her da, så jeg har ikke vært på tre uker, og aaaaner ikke hva ståa er :/

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg er også 39+1 i dag og var hos legen. Fikk ikke noe særlig hint om hverken det ene eller andre... Hun ligger hvertfall med hodet ned, men stripping var ikke et spørsmål en gang, så jeg lot det ligge... Hadde ikke gjort noe om hun kom snart!

Krysser fingrene for deg også;)

Jeg er også 39+1 i dag og var hos legen. Fikk ikke noe særlig hint om hverken det ene eller andre... Hun ligger hvertfall med hodet ned, men stripping var ikke et spørsmål en gang, så jeg lot det ligge... Hadde ikke gjort noe om hun kom snart!

godt å vite at man slipper setefødsel i alle fall! Vet du om du får gutt eller jente ? Vi får bare være tolmodige litt lengre, plutselig har vi vel hullene iblant oss <3

nå ser jeg jo at du har skrevet "hun".. Litt treig for tida.. Jeg venter også jente, men Alle sier at jeg har guttemage så jeg er nå litt spent.. :)

Back
Topp