Kontroll idag (langt)

Tone1

Elsker forumet
Ja så har jeg vært på ul kontroll igjen.
Det gikk veldig bra. De hadde tydelig snakket sammen og funnet ut årsaken til så vidt forskjellig mening fra de 2 legene jeg har vært i kontakt med. Det viser seg at muskelknuten som i starten lå nært opp til ks arret og åpningen, sitter fast på livmorhalsveggens ytterside. Nå som livmora har vokst, så har også muskelknuten flyttet seg. Nå ligger den  nesten under brystet [:)]

Veksten var fin. 4 % over gjennomsnittet så det var jo bra.

Vi skulle kontrollere kjønnet idag. Det var det rareste jeg har vært med på. Vi så begge bilde av kjønnet. Det ene bilde så ut som ei jente, men så fikk vi en annen vinkel og da så det jammen ut som en gutt[:D][8D][:D] Så nå vet vi ikke hva som venter oss... Legen smilte og sa... nei dette hadde jeg ikke våget å satse hverken rosa eller blått på... Nå må vi finne både gutt og jente navn [:D][:)]

Ellers er det fremdeles seteleie. Derfor skal jeg tilbake i uke 37 for å se om barnet har snudd seg. Viss det ikke har det, blir det fremskynnet ks timen. Jeg fikk nemlig time til ks helt opp mot terminen min. Viss barnet har snudd seg skal vi gi kroppen en sjangse til å føde normalt. viser det seg at ikke det skjer i uke 40 får jeg ks. Kjenner dette var den rette bestemmelsen jeg trengte. Er så mye roligere nå. Godt å kjenne jeg ble tatt på alvor [:)] Nå har jeg tillitt til sykehuset igjen, og det er herlig [:D]

Her var det jammen mye info på kort innlegg.. Hehe..[;)] synes ikke det var langt jeg Tone1..
Bare se på mitt innlegg[8|][8|][:D]

Tenk at de er så usikre på kjønnet da.. ARTIG synes jeg som ikke er midt i det.. Men nå blir
det skikkelig spennende da.. Kauk ut når dere begynner å bestemme dere for navn da, er
kjempe nysgjerri!!![:)][:)]

Godt å høre at du føler deg tatt vare på av sykehuset, det er jo kjempe viktig. Nå kan du
slappe av og ta vare på seg selv og den lille i magen!!!

Kos og klem fra meg og Preben[:)]

hehe ja det ble mye idag... godt ikke alle dager er like fulle av inntrykk [8D][:D]

Jente navn har vi vært inne på mange: Hanna, Amalie, Therese, Sara( men her oppe blir det jo "tullsara" så det er ikke aktuelt)og Martine.

Gutte navn har vi jo ikke diskutert så veldig siden de 2 andre gangene viste vi fikk jente... Men Navn som Tobias og Andreas har vi snakket om. Skal sette meg ned nå å sjekke gutte navn enda en gang. Sondre Johannes fikk jo 2 navn så synes nesten en evt gutt til også bør få det [:)]

Herlig å kjenne seg trygg på sykehuset og legen ja [:D]

Så gode nyheter Tone-mor!

Har du lagt ut noe mage-bilde?

(jeg satser 5 kr på en gutt)

[;)] *Stor Klem*

hehe ja blir spennende å se... praktisk å greit med gutt igjen. sparer mye på klær da ja [;)]

Nei, er ikke flink til å legge ut bilder her. Har vært elendig til å ta mage bilder denne gang. Likte aldri magebildene av sondre heller... Men må vel ta noen nå på slutten for å sammenligne...

Nå driver venninner å tulle med at det kanskje er 2... hjelp og trøste sier jeg da... [:D][:D][:D] Men det tror jeg ikke selv nei... selv om jeg var skråsikker på at barnet lå på høyre siden. Hun fant det derimot på venste side [:)][:)][8D] jaja blir spennende å se...

høres jo vel og bra og ikke minst spennende ut dette[:)].

Ja vi går imot en spennende tid... Min kjære syntes nok ikke det var så ok å bli usikker på kjønnet... Han er så innstilt på ei jente. hehe
Var til jordmor idag. da ble hjertelyden målt til 158. Hun tror enda mer det er jente idag enn sist... hehe blir virkelig spennende å se ja [:)]

ORIGINAL: Tone1

Ja så har jeg vært på ul kontroll igjen.
Det gikk veldig bra. De hadde tydelig snakket sammen og funnet ut årsaken til så vidt forskjellig mening fra de 2 legene jeg har vært i kontakt med. Det viser seg at muskelknuten som i starten lå nært opp til ks arret og åpningen, sitter fast på livmorhalsveggens ytterside. Nå som livmora har vokst, så har også muskelknuten flyttet seg. Nå ligger den  nesten under brystet [:)]

Veksten var fin. 4 % over gjennomsnittet så det var jo bra.

Vi skulle kontrollere kjønnet idag. Det var det rareste jeg har vært med på. Vi så begge bilde av kjønnet. Det ene bilde så ut som ei jente, men så fikk vi en annen vinkel og da så det jammen ut som en gutt[:D][8D][:D] Så nå vet vi ikke hva som venter oss... Legen smilte og sa... nei dette hadde jeg ikke våget å satse hverken rosa eller blått på... Nå må vi finne både gutt og jente navn [:D][:)]

Ellers er det fremdeles seteleie. Derfor skal jeg tilbake i uke 37 for å se om barnet har snudd seg. Viss det ikke har det, blir det fremskynnet ks timen. Jeg fikk nemlig time til ks helt opp mot terminen min. Viss barnet har snudd seg skal vi gi kroppen en sjangse til å føde normalt. viser det seg at ikke det skjer i uke 40 får jeg ks. Kjenner dette var den rette bestemmelsen jeg trengte. Er så mye roligere nå. Godt å kjenne jeg ble tatt på alvor [:)] Nå har jeg tillitt til sykehuset igjen, og det er herlig [:D]

Skjønner godt du syns det er deilig å få konstantert noe[;)]eneste er jo om det blir gutt eller jente nå da[:D]jeg klarte ikke kjøpe noen ting jeg(kjøpte et gult teppe dagen før jeg fant utav det[:D])selv om det er veldig spennende syns jeg det var greit å vite hva som venter oss.men det er jo smak og behag,

lykke til fremover,håper babyen snur seg å du kan føde normalt[:)]

Koselige nyheter tone[:D]
Blir spennende å se om det blir blått el rosa da[8D][;)]

Back
Topp