Kontroll i dag

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Begynner å bli litt småredd, jeg.. skal på kontroll igjen hos legen om et par timer (andre kontrollen jeg er på) .. har gleda meg hele tida.. de to-tre siste ukene har jeg gått og talt dager til jeg skal til legen igjen, og gleda meg.. men nå begynner jeg å få litt kalde føtter..

Tenk om jeg ikke har vert flink å gjøre alt jeg skulle..
tenk om noe er galt?
tenk om.. tenk om.. tenk om..

*sukk*
paraniode meg [8D]

Det går vel bra, får vi tro.. -hvorfor skulle det ikke gjøre det?

Er det forresten dumt av meg å ta opp ting med legen som ikke egentlig har med svangerskapet å gjøre? jeg har f.eks en føflekk som bekymrer meg endel.. -en skal jo helst ikke gå å bekymre seg når en er gravid da..men.. ?

Lykke til på kontrollen, alt går sikkert bra!
Er på samme måte selv - teller ned til neste kontroll, men når den kommer så er det litt nervøst og spent..
Blir spennende neste gang (om 1 1/2 uke) da jeg skal til jordmor for første gang.

glemte det vikigste jeg skulle ta opp med legen..[:(]

[:o]SYKEHUS-SKREKK[:o]

menmen.. jeg får fortelle jordmor om det neste gang [&:] må bare skaffe time hos jordmor nå, da [8|]

Huff, høres lite koselig ut med sykehusskrekk. Legene tar nok godt vare på deg og hjelper deg gjennom det.
Håper alt gikk bra på kontrollen i dag. Jeg er også veldig spent på min neste og har en masse tanker surrende i hodet. Tror nok det er helt normalt å være litt bekymret når man går gravid, men på den andre side så skal man jo bare glede seg!!!
Hadde du ultralyd i dag da?? Gleder meg sånn til jeg skal på ultralyd og kikker atter innkalling i postkassa hver dag[;)]

neida, jeg skal til ultralyd 16.august.. grugleder meg til det, da.. gleder meg nok mest, men gruer meg ganske mye pga at det er på sykehuset [&:] og jeg pleier å bli veldig kvalm og uvel av å være på sykehuset[:'(] + at jeg ikke er kvitt svangerskapskvalmen ennå, og reagerer på så å si alt som lukter [:(]

..menmen.. jeg overlever nok [8|]

Småen durte som en liten snekkemotor.. fikk nesten litt "sommerstemning" igjen jeg, i regnværet [8D]

-joda, fikk høre lyd, men tassen svømte unna da legen lytta, også fant hun lyden igjen helt på andre siden av magen.

hun sa ikke mye om hastighet på pulsen, er det vanlig? mellom 120 og 150, var alt hun sa.. trodde de "målte" det mer nøye, jeg.. men det er kansje senere?

Back
Topp