Kontroll i dag

Mamman til Carina

Glad i forumet
Nå skal jeg snart på kontroll og det gleder jeg meg til håper jeg får høre hjertelyden skal være der om en time.. Så i dag får jeg helsekortet skal bli morro å  følge utviklingen.

Jeg skal også på første kontroll i dag. Tror det er for tidlig å høre hjertelyden med mindre man bruker ul. I hvert fall for meg som er kommet kortere enn deg. Har lest at man tidligst kan høre det ved 11 uker jeg, men du er jo nærme da.

Gruer meg litt også, men vet ikke helt hvorfor. Har time kl 9:20.

Lykke til!

Lykke til jeg har time kl 0930 hehehe

Heia hvordan gikk d hos legen får dere da??

Koz

gikk bra hos legen alt var bra fant ut at de boble greiene i magen var fostret hehe litt morsomt

det var jo bra at d ikkje var noe annet da [:D] Godt å høre at d går bra[:)]

Gikk kjempefint med meg også. Er skamfrisk og legen sa at jeg var over den verste faren for spontanabort og kunne slappe av og fortelle omverdenen om julebebisen. Han sa at de regnet terminen fra ikm uansett fram til ultralyd og at det er den jeg skal bruke. Så da hopper jeg fram seks dager. Hopper sikkert litt tilbake etter hvert, men deilig å si jeg er ni uker da. Vips så var det gjort liksom [:)] Så da er terminen min 21. desember. Fikk ikke tidlig ultralyd fordi legen ikke kunne skjønne at det var nødvendig, så da får vi vente til slutten av juli med å se den lille. Men alt i alt en fin kontroll! [:)]

Back
Topp