Kontroll i dag

Trin

Forumet er livet
Vært på kontroll hos fastlegen min i dag. [:)]
Alt var supert, bortsett fra spor av Leukocytter. Men var visst så lite at det ikke var noe å bekymre seg for. Ellers ikke noe proteiner eller glukose. Fortsatt 0 på ødem.
Blodtrykk 120/67, fl/min på 160. Tulla vår har god retningssans, og ligger fremdeles med hodet ned. [:)]
Symfysen min hadde, etter hans måling, krympet 2 cm de siste 3 ukene, og gått fra 28 til 26.
Det stemmer naturligvis ikke, så jeg skal til jordmor og få kontrollert det til uken. Han har jo ikke målt meg før, og siden "alle" tydeligvis måler forskjellig blir det jo fort litt rart... Han kommenterte hvor bra form jeg er i, og det samme gjorde akupunktøren min nå i ettermiddag.  Deilig å høre!!
Enda en kontroll unnmgjort, det nærmer seg slutten på de nå, jenter!

Flott å høre at alt står vel til da...det er alltid herlig å reise hjem fra kontroller når man hører at alt mest sannsynlig er bra med oss og bebisene [:)]
Det blir vel hyppigere kontroller nå den siste tiden også...annenhver uke nå...

ja skulle visst det. og akkurat no går min fastlege ut i permisjon sjøl, så då blir det ny lege for meg dei siste 5 vekene[8|]

så bra at alt er bra med både mor og barn Trin!!![:)][:)] Er ikke lenge igjen nei.. HOLD UT jenter!! [8D][:)]

ORIGINAL: Bennie

så bra at alt er bra med både mor og barn Trin!!![:)][:)] Er ikke lenge igjen nei.. HOLD UT jenter!! [8D][:)]

signerer denne jeg[:D]

ORIGINAL: Tove_84

ORIGINAL: Bennie

signerer denne jeg[:D]

Jeg også!!![:D]

Deilige tider med vår i luften og snaaart baby i vognen[:D][;)]

Regner med at det var Symfyse-Fundus målet som hadde "krympet" [:D] og ikke selve symfysen (skambeinet)...
Best å få jordmor til å kontroll måle ja ,det blir riktigst mål når samme person måler hver gang

Back
Topp