Kontroll i dag

x1xPastella

Forumet er livet
Var på kontroll hos JM i dag, og jeg må si jeg har en fantastisk JM. Hu beroliger og forteller så godt, og alt er bare positivt...

Tok opp dette med disse kynnerne, og hun var helt enig i at det var riktig å dra på sykehuset på tirsdag sånn som de var... Og hun sa at jeg skulle bare dra flere ganger, ikke noe negativt med det!!! Og det var utrolig godt å høre...

UVI-prøva som blei tatt forrige uke var helt fin og det samme var urina fra i dag. perfekt blodtrykk og jeg ligger perfekt på den røde linja på SF-mål. Dessuten har vekta flata litt ut heldigvis...

Er nå med på et forskningsprosjekt om smerteforberedelser og avslapning. Spennende å se åssen det virker!!! Skal høre på og følge en cd de siste 2 mnd nå...

Å, så bra at du er fornøyd med JM!!! Det er så sinnsykt viktig[:D]
Spennende med det prosjektet da, du må fortelle oss mer etter hvert som du bruker det? [:)]

Ja jeg skal oppdatere dere!!!

Jeg glemte å si at babyen ligger godt ned i bekkenet med hode å kommer mest sannsynlig ikke til å snu seg igjen... Det er betryggende det

Så godt å høre at uvi var negativ, og at alt gjekk så bra!!![:D]
Spent på å høre mer om det forskningsprosjektet du er med på[;)]

ORIGINAL: tinejento

Signerer denne jeg.[:)]

ORIGINAL: MAMMA26

ORIGINAL: tinejento

Signerer denne jeg.[:)]

Signerer jeg også [:D]

Ja,det er godt å komme til jordmor . De har så god tid og har en beroligende effekt på stressede mødre to be ..
Så fint at alt var bra på kontroll ! Nå er det vel ikke lenge til du skal på Ul igjen tenker at du gleder deg veldig til å se den lille igjen !

Back
Topp