Kontroll i dag

AaFK

Elsker forumet
I dag har jeg vært til kontroll hos jordmora. Nå er hodet festa, så er ihvertfall det i orden [:)]
Ellers slår hjertet til den lille rytmisk og fint, urinen er negativ og livmormåla ligger fortsatt helt i øverkant av den grønne. Eneste som ikke er så bra er blodtrykket, det har steget igjen. Skal tilbake neste uke.
Fått beskjed om at ta det helt med ro fremover [:D]
Fortsatt en god del vann i kroppen, og har passert 21 ekstra kilo [:'(]
Men alt i alt ser det ut til at vi begge to har det bra [:)]

så godt å høre at alt var bra og at det gikk fint på kontroll[:D]
kiloene raser nok snart av når lille bebi kommer og du
begynner å amme[;)]det er godt og vite at hode er festet da[;)]

Flott å høre at alt er bra! [:D]

Så bra at alt er i orden!! Skulle ønske jeg fikk beskjed om at han hadde hode ned også...[&:]

ORIGINAL: kalista

Flott å høre at alt er bra! [:D]

Signerer![:)]

Fint at alt er bra, og hodet festet
Nå er det bare å vente

Signerer[:)]

Så bra at det stod bra til og at hodet var festet.[:D] Var hos legen selv i dag og fikk omtrent samme tilbakemelding som deg. Hodet er nede, hjertelyden lå på 128, jeg har gått opp til 2 i ødem og blodtrykket har steget.[&:] Så da begynte han febrilsk å snakke om svangerskapsforgiftning og at det kunne hende jeg måtte ta keisersnitt (det vil jeg ikke) eller settes i gang før tiden![&:] Men så fikk vi svar på urinprøven da og den var heldigvis negativ![:D] Personlig tror jeg ikke jeg får svangerskapsforgiftning, håper i hvertfall ikke det.[;)][:)] Jeg har totalt gått opp over 18 kg nå![:'(] Og det måtte han selvfølgelig også bemerke![:@] Da sa jeg bare helt rolig at de har jeg tenkt til å gå ned igjen...[:D] Ellers så skal jeg inn en gang i uka nå, får se hvor mange gangene til det blir før jeg er ferdig med svangerskapskontroller![;)][:D]

Så bra at alt er bra! Nå er det bare å vente på at den lille skal melde sin ankomst! [:)]

Back
Topp