Kontroll i dag..

Suverina

Gift med forumet
Da er jeg kommet hjem fra legen igjen...
Alt sto bra til med lille gutt[:)] (det var fortsatt en gutt)
Han vokser i sitt eget tempo, som er supert... [:)] De sier han er litt under gjennomsnittet - 12%.
Men etter det legen sa til meg kommer han til å ligge mellom 3000-3500 når han kommer ut.. Det er da ikke så lite? Syns det er stort nok jeg da[8|]... Han grov regnet på at han i dag var mellom 2200 og 2500... [;)]
Hode ligger ned, og var festet... [:)]

Var så fint å se han igjen...  Er helt forelsket i den gutten... [:)]
Så lå han der å suttet på sin egen tunge... Det var SÅ søtt og se... (noen sutter på tommel,andre på sutter, men min lille gutt på tungen sin)
Fikk ikke noe godt bilde av han, da han ikke ville flytte litt på hode sitt... Men men.. Han kommer snart, så får se han nok da... [;)]

Er det noen sak! Så flott at alt var bra!
3000-3500 syns ikke jeg er lite heller. Hva er gjennomsnittet da liksom!?!?!?!?!?! Trodde det var helt normalt jeg..... [8|][8|]

Alltid koselig å se den lille igjen. Og snart er det LIVE ! [:D][:D]

Her er vel gjennomsnittet 3500 - 4000... [8|]
Men syns det er en nok stor gutt jeg har i meg.. Så er ikke bekymret for veksten hans lengre... [:)]

Suttet tungen. Så søtt da. Så fint alt ting er på stell. Og hodet er festet og. Kjempe greier. Skal til lege på torsdag, så jeg er spent på hva han har å si tilmeg

ORIGINAL: tipp

Suttet tungen. Så søtt da. Så fint alt ting er på stell. Og hodet er festet og. Kjempe greier. Skal til lege på torsdag, så jeg er spent på hva han har å si tilmeg

Du får holde oss oppdatert når du har vært der da... [:)]
Var så søtt å se han ligge der og sutte tunge... [;)]

Så bra alt var bra med veslegutten da[:)] Sikkert kjempe deilig å se han igjen!! Tenk at vi snart får se dem på ordentlig a!!!

ORIGINAL: Mirage

flott at alt var fint [:)]
åå, ikke lenge igjen til vi har dem her...

Hadde vært kjekt hvis det hadde begynt å komme noen små babyer no!!![:)]

Så bra at alt ser fint ut [:D]
Heldig du som får se gullet [:)]

ORIGINAL: RitaCeciie

Bra at alt var bra med den lille prinsen deres [:)] Syns ikke 3200 eller 3500 hørtes lite ut jeg da, men.. hehe [:)] Helt normalt vil jeg si.. [:)]

Signerer![:D]

Back
Topp