Kontroll hos lege

Mamma27

Betatt av forumet
Vært på kontroll hos lege i dag. Alt ser fint ut[:)] NÅ vil jeg at babyen skal komme snart! Tenkte jeg skulle få h*n ut denne uka.. (Er lov å håpe..[;)])

Så flott at alt var bra.

Ja det skal bli godt å endelig få se de skjønne bebissene våre. Gleder meg[:)]
Nå er det jo ikke så lenge igjen uansett.
Ønsker deg lykke til.

Jeg og vil... men ikke før det er gått tre uker til[;)]

Jeg er klar nå jeg![:)]

uff..synd å dei d..men er ganske klar her å...

Er oxo enormt klar her..hehe,men de kommer jo når dem er ferdige da..men gu så godt d hadde vært å hatt min lille pjokk i armene nå

ORIGINAL: Mamma27

Vært på kontroll hos lege i dag. Alt ser fint ut[:)] NÅ vil jeg at babyen skal komme snart! Tenkte jeg skulle få h*n ut denne uka.. (Er lov å håpe..[;)])

Finnes mange fine kjeringråd mot det[:)]

Er også KJEMPEklar!!![8D][:)]
Fikk nettopp vite at venninna mi nettopp har fått!! [:)]
ÅÅÅH, må si jeg blir litt missunelig på ho!! (ho har hatt ks da, men allikevel)

Ja tenker du er klar nå, jeg for min del håper hun blir inne til termin. Vi har jo ikke bad [:D]

Det skal bli så godt å få babyen på magen! Kjenne hud mot hud.. Sukk..

Så fint at alt var bra med deg og den lille ! [:D]

ORIGINAL: mai-mommy

Er oxo enormt klar her..hehe,men de kommer jo når dem er ferdige da..men gu så godt d hadde vært å hatt min lille pjokk i armene nå

SAmme her!!![:D][:D]

Jeg er også klar!!!! [:D] vel, klar til å få det overstått, men ikke helt klar til selve fødselen, hmm..
Jeg er så nysgjerrig på hvordan hun ser ut (vi tror det er hun iallefall) og hvem hun er.....
Tenk å deilig det vil bli å ta på dem, gi dem en kos... også legge dem i vogna, for da er nemlig vår kropp litt lettere igjen... [:D][;)]

ORIGINAL: mai-mommy

Back
Topp