Kontroll hos jm

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Var på kontroll hos jm i dag og alt er i skjønneste orden :)
Vekstkurven på sf målet er fin, ligger litt over den røde streken, men det gjorde den sist også, så han vokser jevnt.

Eneste hun bemerket var at det var litt blod i urinen, men det var ikke noe å bry seg med, sikkert bare en rift. Det var vist veldig lite.

Hjertelyden lå på 144 :)

Hun kjente også etter hvordan han lå da jeg nevnte det at det er stort sett nede jeg kjenner noe.
Og etter det hun kunne kjenne så lå han nå med hodet nedover.
Så da vil det si at han slår nedover når jeg kjenner det ubehaget der nede :p

Så bra at alt var vel :) alltid like spennende å gå til JM. Spess det å høre hjerteslagene igjen <3

Så bra alt var fint!
(satser på st urinen er helt ufarlig).

Så han slår deg nedentil altså? Morsom liten kar :p
(godt det finnes truseinnlegg :D )

Så fint! :-) Da får jeg håpe at urinen er bra ja.

er veldig spent på det samme når jeg skal til jm til fredag,om hun kan kjenne hvordan han ligger. Syns jeg kjenner kraften fra små små hender nederst og litt større og sterkere rumpe eller bein øverst/på siden, men kan jo ta helt feil ;-)

Herlig med vel overstått jordmor time! Deilig å vite at ting er på stell!

Så bra alt var fint!
(satser på st urinen er helt ufarlig).

Så han slår deg nedentil altså? Morsom liten kar :p
(godt det finnes truseinnlegg :D )
Hihi, jeg har heldigvis (bank i bordet) hatt veldig god blærekontroll i alle år og så når jeg var gravid med jentene.
Håper det fortsetter da :)

Så fint! :) Da får jeg håpe at urinen er bra ja.

er veldig spent på det samme når jeg skal til jm til fredag,om hun kan kjenne hvordan han ligger. Syns jeg kjenner kraften fra små små hender nederst og litt større og sterkere rumpe eller bein øverst/på siden, men kan jo ta helt feil ;-)
Jeg trodde han lå med bena ned, men det er sikkert bare for det var det han gjorde på oul, så jeg hadde det bildet i hodet.
I natt har han vært veldig aktiv og jeg mener jeg kan tyde hva som er armer, ben og rumpe nå :)
Kjempe gøy :D

Og så er det bare 4 dager igjen til 3D-ul i Stavanger, så da får vi se hvordan han ligger også :)
Er spent på hvor stor hun måler han til å være siden jeg ligger rett over den røde streken på sf-målene.
Har virkelig ikke lyst å presse ut en kjempe-baby :p

Så bra at alt er i orden :)
Misunner deg litt som skal på 3D ;)

Når eg var på kontroll forrige uke så kunne jm bare kjenne at han ikke låg i bekkenet. Han låg med hodet ned på oul, så mulig han gjør det nå og siden eg kjenner sparkene på begge sider og litt oppover. Eg klaret ikke å kjenne hvilken kroppsdel som ligget hvor, eller om det er ryggen eller rumpa som ligger med navnlen :P Men han eg sikkert litt liten enda.

Så bra å få høre at alt er som det skal :) Jeg skal til jordmor for første gang 22 april. Har bare vært hos leger til nå. Innbiller meg at JM er litt koseligere å gå til enn lege som er veldig kjapp og fokuserer på det medisinske.

Tenkte ikke på at jeg skulle på 3D i dag og at det da er helt tydelig å se hvordan han ligger enn for jm å kjenne det i morgen. Hehe ;-) Men her lå gutten vår med rumpa ned, og hodet og bein ganske så rett opp. Foten helt opp over panna ;-) fotplasseringa passer veldig godt med hvor jeg ofte kjenner spark. Kjenner også en del helt nederst,hvor rumpa hans var i dag, så han snur seg nok mye ja. var visst ikke noe å bry seg om hvordan de ligger nå,de kan snu seg mange ganger om dagen om de vil det enda ;-)

Så bra at alt var i orden! :)

Fint at alt var bra :)
Akk, spark og slag nedover er IKKE mye behagelig :P
Føles av og til som at det nesten kommer en arm eller for ut gjennom underlivet mitt :P Heldigvis ikke skjedd til nå *bank i bordet* ;) Haha... :whacky011

Back
Topp