Kontroll 6 uker

Aprilmamma 1

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen av jentene her som har vært på kontroll selv?
Hva kan jeg vente meg :p?
Skal på kontroll til JM.
Kjenner jeg er spent på om knipeøvelsene har gjort susen å om alt er som det skal :p
Har ikke tort å ha sex enda :o Men kjenner savnet etter min kjære nå!!

Svarte, jeg klarte å glemme timen min idag! Kom på det nå da jeg så denne tråden. :P Fikk ny time om to uker... Jaja.

Fra forrige gang husker jeg at jeg bare hadde samtale med legen om hvordan det går og så skrev hun ut resept på P-piller. Du får tilbud om gynekologisk undersøkelse.

Svarte, jeg klarte å glemme timen min idag! Kom på det nå da jeg så denne tråden. :P Fikk ny time om to uker... Jaja.

Fra forrige gang husker jeg at jeg bare hadde samtale med legen om hvordan det går og så skrev hun ut resept på P-piller. Du får tilbud om gynekologisk undersøkelse.
Hihi godt du så den da :) :p

Oki :)

Er det sånn at man tar celleprøve også?
Og er det bedre å ta den hos jordmor?
Tok den hos lege sist, men jeg husker ikke.
Snakket om prevensjon.

Er det sånn at man tar celleprøve også?
Og er det bedre å ta den hos jordmor?
Tok den hos lege sist, men jeg husker ikke.
Snakket om prevensjon.
Det jeg lurte på også? Hs ba meg si at jeg skulle ta celleprøve. ?!
Vet ikke om det er bedre hos JM men jeg var hos hun hele svangerskapet så da ville jeg ta kontrollen hos hun etterpå også :)

Det var ikke snakk om celleprøve da jeg var hos lege etter å ha født første. Kanskje de tilbyr det om man er over 25? Jeg var 21 da jeg fikk vesla.

Det var ikke snakk om celleprøve da jeg var hos lege etter å ha født første. Kanskje de tilbyr det om man er over 25? Jeg var 21 da jeg fikk vesla.
Det kan hende. Jeg fikk heller ikke første gang, og var like gammel som deg! :-) Men sist lurer jeg på om jeg fikk det...

Har også hørt at de som regel ikke tar celleprøve føre 25. Men Hs sa jeg måtte be om det :s er 24 å har ikke tatt celleprøve før.

Når noen først holder på nedi der er det greit å ta celleprøve, er sikkert derfor de nevner det :) Det er fra 25år man skal ta dette annenhvert år.

Back
Topp