Kontroll 36+2

gravidlillemeg

Glad i forumet
I dag har jeg vært hos fastlegen min på kontroll for første gang [:D] Har kun gått til JM til nå.

Det var en mye hyggeligere opplevelse enn forrige gang, hvor jeg var til en lege jeg ikke kjenner. Han var hardhendt så jeg fikk vondt når han skulle kjenne etter om Lillemann hadde festet seg.  Fortalte det til fastlegen min i dag, han skulle snakke til  han andre og si at han måtte være snillere med de gravide damene hans [:D]

Alt stod bra til, BT var bra, urinprøven var rein og fin, symfyse fortsetter å følge fin kurve, hemoglobin var bra, han ligger fortsatt med rompa opp, men har fortsatt ikke festet seg... Jaja, kommer vel det også. Og så fikk legen sendt det skjemaet for å varsle sykehuset om at jeg ønsker fødeplass der, det har visst JM glemt av... Men nå skjer det i hvertfall [8D]

Riktig godt å høre at alt sto bra til, jeg skal også til kontroll i dag, er 36+2 jeg også :)

Den lille fester seg nok, godt han ligger med hodet ned i allefall:) Håper på beskjed om at den lille her har festet seg, synes det er på tide, med tanke på at hun har ligget med hodet ned i minst 7 uker:p

Godt du fikk en god opplevelse hos legen i dag, da! Mye kjekkere å reise når det er en positiv opplevelse!!

Godt å se at alt er bra [:)]

ORIGINAL: mammatilsnart4!

Bra at alt stod bra til med deg og nurket!! 

ORIGINAL: mammatilsnart4!

Bra at alt stod bra til med deg og nurket!! 

sign [:D]

har ikke du fått sykehusplass enda? Bra du ikke er fra oslo da, for her er det fult overalt nå, og man kommer langt fra der man bor

ORIGINAL: *smiley86*

har ikke du fått sykehusplass enda? Bra du ikke er fra oslo da, for her er det fult overalt nå, og man kommer langt fra der man bor

De har nå sett på meg en gang på sykehuset... Lurer på å ringe fødeavdelinga og høre om jeg har noe å frykte, kjente det ble en liten stressfaktor for meg...

Ringte fødeavdelinga nå. Siden dette ikke er Oslo får jeg komme og føde her [:D]

Og så lenge jeg har vært på UL her så har de visst den informasjonen de trenger om meg... Litt lettet her nå, ja...

ORIGINAL: pindus

Kjekt å vite at den lille har det bra, og at alt er som det skal!

sign [:)]

Godt alt var bra med både deg og nurket.[:)]

Back
Topp