mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg gjorde det i august i fjor. Fikk ingen beskjed om å ta noe smertestillende, men det gikk greit - føltes som menssmerter, helt overkommelig. Eggledere var ikke tette, men legen måtte sprøyte inn væsken to ganger, fordi det var vanskelig å se den ene egglederen skikkelig.
Ble gravid i november, men usikker om undersøkelsen gjorde susenJeg ble gravid før, men mistet to ganger... Vi prøvde i 8 mnd etter den siste SA'en uten positiv test, og valgte å ta en sjekk.
Blir 8 pp vår nå også, men 6 pp etter å ha mistet. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg
Fantastisk med spire i magen
Gratulerer

blødde en del i etterkant og hadde vondt i magen etter kontrastvæsken, men det gikk over etter noen dager.

De minuttene som undersøkelsen står på, skal jeg greie, for er så verdt det om det blir bebis
Vi må ha donor, så må uansett ha hjelp, men i utgangspunktet ikke vært vanskelig å bli gravid. Første satt på første forsøk. Har nå prøvd 4 forsøk totalt (3 inseminasjoner og 1 IVF nå sist) som har resultert i 2 graviditeter som begge har endt i MA. Kan virke som det er vanskeligere å holde på det enn å bli gravid, men vi gir ikke opp enda
Tusen takk