Kontorjobber...

I min kontorjobb e eg nesten mer på farten til tider enn eg sitter på stolen :) så det kommer nok litt ann på hvilken kontor jobb/arbeidsplass en har :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her og! Blir provosert og rød i toppen når noen indikerer at jeg jo bare sitter på et kontor.

Her og! Blir provosert og rød i toppen når noen indikerer at jeg jo bare sitter på et kontor.
Må bare understreke at det er ikke det jeg mener altså :-) bare tenker (vet ikke) at det er det beste for kroppen min :-)

Takk for svar :-) har tenkt på litt sånt jeg også, men tør liksom ikke hive meg uti sånn regnskapsting fordi et av mine aller svakeste fag har alltid vært matte hehe

Hvis matte er et fag du ikke liker eller mestrer ville eg ikke anbefalt regnskap. En fordel å ha når en jobber med det e å skjønne tall og se logiske løninger. :) men det e jo mye andre veier en kan ta. Tok også lønn og personal på høgskolen. Og det er også et intressant fag :) analysere ledelse. Veldig morsomt og intressant :D

Ja, mangen har den oppfattning av kontorjobb. Og mangen kontorjobber er nok slik også. Men overhode ikke alle. Har hatt to arbeidsplasser med kontorjobber og det var veldig hektiske jobber begge to. Så når eg tenker kontorjobb tenker eg ikke sitte å lese nettaviser og slappe av på en stol hele dagen :) husker ikke sist eg fikk tid til å slå opp på ei nettavis :p

Hvis matte er et fag du ikke liker eller mestrer ville eg ikke anbefalt regnskap. En fordel å ha når en jobber med det e å skjønne tall og se logiske løninger. :) men det e jo mye andre veier en kan ta. Tok også lønn og personal på høgskolen. Og det er også et intressant fag :) analysere ledelse. Veldig morsomt og intressant :D

men er det sannsynlig at jeg hadde klart lønn og personal da?

men er det sannsynlig at jeg hadde klart lønn og personal da?

Ja, det har ikke noe med mattefaget å gjøre :) det er litt mer juss lignende. Foretaksrett blandt anna. Forbrukerloven, kjøpsloven osv. I tillegg til ulike lederstiler og analyser av de.

okei, har vurdert det også nemlig, men ble så usikker hehe

oj spennende, tar du det der studie hos ecademy? synes du det virker bra? jeg ble litt gira på det der kjenner jeg :)

Ja jeg tar helseadministrasjonsekretær.. Synes det er knall! Helt ypperlig å kunne jobbe vedsidenav. Jeg har i utgangspunktet 90% stilling, men har under studietiden tatt 10% permisjon slik at jeg har en hel dag kun til skolearbeid (selv om det ofte blir andre ting i stedet denne dagen ;)).

Jeg fikk beskjed om at man i gjennomsnitt bruker 20 timer pr uke til å studere, men jeg bruker mye mindre enn det.. Så det er nok veldig forskjellig fra person til person.

Samling en gang i uka, men dette er ikke obligatorisk da det blir gjort opptak man kan se senere.

Jeg tror ikke det er noen mindre sjanse å få jobb hvis man har dette ifht annen utdanning, da det viser stor selvkontroll og selvstendighet siden man jobber alene.
Nytt av året er at man ved bestått eksamen får vitnemål med alle karakterene..

Fagsykepleier i hjemmetjeneten eller andre enheter..Det er det opprettet flere stillinger på her i kommunen i allefall:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja jeg tar helseadministrasjonsekretær.. Synes det er knall! Helt ypperlig å kunne jobbe vedsidenav. Jeg har i utgangspunktet 90% stilling, men har under studietiden tatt 10% permisjon slik at jeg har en hel dag kun til skolearbeid (selv om det ofte blir andre ting i stedet denne dagen ;)).

Jeg fikk beskjed om at man i gjennomsnitt bruker 20 timer pr uke til å studere, men jeg bruker mye mindre enn det.. Så det er nok veldig forskjellig fra person til person.

Samling en gang i uka, men dette er ikke obligatorisk da det blir gjort opptak man kan se senere.

Jeg tror ikke det er noen mindre sjanse å få jobb hvis man har dette ifht annen utdanning, da det viser stor selvkontroll og selvstendighet siden man jobber alene.
Nytt av året er at man ved bestått eksamen får vitnemål med alle karakterene..
Takk for godt og utfyllende svar :-) Jeg skal sende de papirene mine for å se om jeg oppfyller opptakskravet :-)

Back
Topp