Kontantstøtten...

mjauth

Elsker forumet
Hvordan blir det med den???
Noen som vet???

Utrolig synd.
Det er helt sikkert at det skjer altså?
Når forsvinner den for de over to, fra og med nå?

ORIGINAL: AnnaFrost

Utrolig synd.
Det er helt sikkert at det skjer altså?
Når forsvinner den for de over to, fra og med nå?

gubben min sa han hadde lest at det er bestemt[8|]
fra januar tror jeg.
vi får et trangt år, men det får bare gå:)
jenta vår skal være hjemme et år til uansett.

ORIGINAL: Camillas Gutta

Okei...hva er alternativet da?? ut i jobb hele gjengen?

Er i jobb allerede, og student. Deltid begge deler. Kan ikke jobbe noe særlig mer.
Alternativet blir å sende i deltidsbarnehage, men egentlig hadde vi håpet å kunne ha han i åpen barnehage og fortsette å ha han hjemme. Blir trangere uten kontantstøtten.

Er i jobb allerede, og student. Deltid begge deler. Kan ikke jobbe noe særlig mer.
Alternativet blir å sende i deltidsbarnehage, men egentlig hadde vi håpet å kunne ha han i åpen barnehage og fortsette å ha han hjemme. Blir trangere uten kontantstøtten.

hørtes vanskelig ut![&o]

ORIGINAL: maryjoleen

hørtes vanskelig ut![&o]

Jepp, er trangt nok fra før av som student. :(
Typisk Ap å detaljstyre eller innskrenke enkeltmenneskets rett til å kunne velge selv. Alt skal være så sinnsykt statsstyrt.

ikkje for å være stygg på noen som helst måte. men eg syns det e godt at det tar bort kontantstøtten eg. syns det er på høy tid at det skjer... de skal vel gjøre noe med det i januar.
de snakker om at det er så mye invandrer kvinner så nytter kontantstøtten. de vil ha det ut i jobb å barna i barnehage slik det lærer norsk å integrerer seg i det norske samfunn!!!

ORIGINAL: Junemamma

ikkje for å være stygg på noen som helst måte. men eg syns det e godt at det tar bort kontantstøtten eg. syns det er på høy tid at det skjer... de skal vel gjøre noe med det i januar.
de snakker om at det er så mye invandrer kvinner så nytter kontantstøtten. de vil ha det ut i jobb å barna i barnehage slik det lærer norsk å integrerer seg i det norske samfunn!!!

Ikke for å virke rasistisk eller noe slikt no[:)] 

men så syns eg at det Norskeland, begynner å tilrette legge seg mer å mer for utlendinger! utlendinger ditt, utlendinger datt [:'(] og det går utover vi som er NORSKE.

hadde personlig tenkt å være hjemme med snuppa, til hun får barnehage plass i august 2010. og jobbe litt, og 3200 hjelper for oss mye, så slipper eg å gå ut i 100% stilling!

men men.. vi får bruke skattepengene våres på norskkurs.

Det er forferdelig trist... [&o]

Er det virkelig noen som VET hva som skjer med kontantstøtten? For ejg har fulgt med litt på det, og trodde ikke det var kommet en konklusjon. Hørte at den skulle styrkes for ett-åringer, men noe annet har jeg ikke hørt. Og selv det var vel bare rykter.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Er det virkelig noen som VET hva som skjer med kontantstøtten? For ejg har fulgt med litt på det, og trodde ikke det var kommet en konklusjon. Hørte at den skulle styrkes for ett-åringer, men noe annet har jeg ikke hørt. Og selv det var vel bare rykter.

det eg har fått med meg. er at beslutningen er klar 15okt. og den vil evt gjelde for 1-2 åringer. og ikke 1-3 åringer!

på toppen av det hele FÅR utenlandske kvinner mer kontantstøtte enn norske kvinner.. Fatter å begriper ikkje hvorfor det skal være sånn!!!!

syns norge har godt for langt. syns utenlandske får for mange GODER her i norge!!!!!

bare for å presisere greier eg ikkje alle utenlandske under en kamm her asså.

på toppen av det hele FÅR utenlandske kvinner mer kontantstøtte enn norske kvinner.. Fatter å begriper ikkje hvorfor det skal være sånn!!!!

syns norge har godt for langt. syns utenlandske får for mange GODER her i norge!!!!!

de får penger utlevert uten videre. kontantstøtte,norskkurs,hjelp til å få jobb,sosialhjelp,barnetrygd. OSV OSV. Det eneste de gjør er å syte. har hørt på enkelte debatter som  har gått på tv2.

Ja utlendinger er mennesker og likeverd. men hallO!?? et sted må vel grensen gå ? .. hvorfor skal norge og det norske folk bruke millioner av NORSKE skattebetalere sine penger på disse utlendingene, som allikavel bare KLAGER!! og er aldri fornøyd, eller ikke føler seg sett!...[:-][8|][:'(]

eg e så FUCKINGS enige med deg oktober08

Får mer kontantstøtte? [8|]

Jeg kunne ikke VÆRT mer uenig!!!!! Å gjøre dette til et spørsmål om hvor mye bedre nordmenn er enn innvandrere viser rett og slett lite innsyn i sakens kjerne.

jepp det gjør hvist det.

Helt ærlig så syns jeg vi "norske" også har det utrolig bra her i Norge! Jeg har i alle fall ingen grunn til å klage.

sakens kjerne. eg sitter ikkje her å skriver at nordmenn er medre enn invandrere men de har ALT FOR MANGE GODER I NORGE!!!!!!!

Back
Topp