Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnnaFrost
Utrolig synd.
Det er helt sikkert at det skjer altså?
Når forsvinner den for de over to, fra og med nå?
ORIGINAL: Camillas Gutta
Okei...hva er alternativet da?? ut i jobb hele gjengen?
Er i jobb allerede, og student. Deltid begge deler. Kan ikke jobbe noe særlig mer.
Alternativet blir å sende i deltidsbarnehage, men egentlig hadde vi håpet å kunne ha han i åpen barnehage og fortsette å ha han hjemme. Blir trangere uten kontantstøtten.
ORIGINAL: maryjoleen
Er i jobb allerede, og student. Deltid begge deler. Kan ikke jobbe noe særlig mer.
Alternativet blir å sende i deltidsbarnehage, men egentlig hadde vi håpet å kunne ha han i åpen barnehage og fortsette å ha han hjemme. Blir trangere uten kontantstøtten.
hørtes vanskelig ut![&o]
ORIGINAL: Junemamma
ikkje for å være stygg på noen som helst måte. men eg syns det e godt at det tar bort kontantstøtten eg. syns det er på høy tid at det skjer... de skal vel gjøre noe med det i januar.
de snakker om at det er så mye invandrer kvinner så nytter kontantstøtten. de vil ha det ut i jobb å barna i barnehage slik det lærer norsk å integrerer seg i det norske samfunn!!!
ORIGINAL: Fru Riskorn
Er det virkelig noen som VET hva som skjer med kontantstøtten? For ejg har fulgt med litt på det, og trodde ikke det var kommet en konklusjon. Hørte at den skulle styrkes for ett-åringer, men noe annet har jeg ikke hørt. Og selv det var vel bare rykter.
på toppen av det hele FÅR utenlandske kvinner mer kontantstøtte enn norske kvinner.. Fatter å begriper ikkje hvorfor det skal være sånn!!!!
syns norge har godt for langt. syns utenlandske får for mange GODER her i norge!!!!!
bare for å presisere greier eg ikkje alle utenlandske under en kamm her asså.
på toppen av det hele FÅR utenlandske kvinner mer kontantstøtte enn norske kvinner.. Fatter å begriper ikkje hvorfor det skal være sånn!!!!
syns norge har godt for langt. syns utenlandske får for mange GODER her i norge!!!!!
bare for å presisere greier eg ikkje alle utenlandske under en kamm her asså.