Kontantstøtten

Jessi06

Glad i forumet
Er det noen som har hørt noe nytt om den her?Jeg begynner permisjon 1 år ekstra fra juli å håper den ikke blir borte.Trenger de pengene.

jeg håper ikke den forsvinner, men de har sagt at de sannsynligvis
kommer til å minske den fra august av. Men vet ikke om man skal tro så mye på det.

ORIGINAL: *~Tammis~*

ORIGINAL: l£n£

Skulle ikke den bort når det ble full bhg dekning? Det kommer aldri til å skje , så kontantstøtten kommer nok aldri til å forsvinne [;)]

Det er det teiteste jeg har hørt. Kan jo ikke tvinge folk til å ha ungene i barnehage

Norge i et nøtteskall det![;)]

Skulle de minske den kanskje fra aug ja,huff.Vet ikke hvor mye?
Er noe skikkeli hærk det der,syns dem som vil være hjemme 1 år til sku fått full.Går ut i juli j.Får bare håpe dem ikke tar noe av den enda,kan jammen la den være i fred å ta fra noe annet.Verdens rikeste land jasom det heter.ha ha.

ORIGINAL: l£n£

Skulle ikke den bort når det ble full bhg dekning? Det kommer aldri til å skje , så kontantstøtten kommer nok aldri til å forsvinne [;)]

jo stemmer det, men slik de forbanna politikerne er så vet man aldri om de finner ut at de vil fjerne den alikvell. de lyver så det renner av de[;)]

Har ikke peiling om hvor mye de sannsynligvis kommer til å minske den med.
Eller om det hele tatt blir gjennomført.
Men sist gang så kuttet de den fra 3600 til 3300. altså 300 kr.
Regner med at det blir noe i samme duren.
I sverige så får de 4500 kr i kontantstøtte...urettferdig!

Såpass ja i sverige.jaja får vel bare vente å håpe at den ikke blir borte. Tusen takk for svar[:D]

Back
Topp