Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Manne85
Det er allerede innført, mener du om den kommer til å forsvinne??
Om den regjeringen som sitter nå blir sittende, så forsvinner den nok.
ORIGINAL: EmmaT
ORIGINAL: tafas
syns den bør være behovsprøvd jeg hvis de skal fortsette å ha den. samme med barnetrygd.
[8|]hvordan da? skjønt ikke helt
hehe, hvem ikke trenger litt ekstra da[:D]
at f eks har du lønna til røkke trenger du heller ikke kontantstøtten/barnetrygden [:D]
syns den bør være behovsprøvd jeg hvis de skal fortsette å ha den. samme med barnetrygd.
ORIGINAL: @dnim
Er ikkje enig med deg. Dei som tjenar over middels har som regel invistert i utdanning. Er ikkje rett at ein skal bli "straffa" for å ha god lønn. Mange med høg utdanning og høg lønn sit med store studielån.
ORIGINAL: @dnim
Er ikkje enig med deg. Dei som tjenar over middels har som regel invistert i utdanning. Er ikkje rett at ein skal bli "straffa" for å ha god lønn. Mange med høg utdanning og høg lønn sit med store studielån.
ORIGINAL: MorraTeFreja™
De har som mål at kontantstøtten skal avikles innen (eller var det i løpet av..) 2010 med mulighet for at den beholdes for barn mellom 1 år og 1 år og 11 mnd, siden de faller utefor den lovpålagte retten til bhgplass....
Så lenge de kan skilte med 100% barnehagedekning så har jeg ingen motforestillinger mot at kontantstøtten forsvinner.