kontantstøtte

*Thias*

Elsker forumet
må man søke om den? evt hvor lang behandligstid pleier det å være? gutten min har allerede begynt å gå halvt, vil jeg få utbetalt kontantstøtte for den tiden jeg ikke har fått (siden jeg ikke har søkt)? er isåfall snakk om midten av aug, og begynnelsen av sept..om dere skjønner...?

ORIGINAL: chantonet

du må søke ja. får søkepapirer på nav, hvis han går halvt i bhg får du vel halv kontantstøtte. behandlingstida tror jeg er på et par mnd.

takk [:D]
tror du jeg vil motta etterbetaling for den mnd der han har gått halvt, og jeg ikke har motatt noe pga at jeg ikke har søkt?

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: *Thias*

du må søke ja. får søkepapirer på nav, hvis han går halvt i bhg får du vel halv kontantstøtte. behandlingstida tror jeg er på et par mnd.

takk [:D]
tror du jeg vil motta etterbetaling for den mnd der han har gått halvt, og jeg ikke har motatt noe pga at jeg ikke har søkt?

Anbefaler deg å spørre NAV, ring eller stikk innom.

vel.. føler ikke at de hjelper meg når jeg er oppom.. de kan jo ingenting! [&:] hver gang jeg er der, så kommer jeg ut igjen med flere spm enn når jeg gikk inn, og ikke noe klokere [&o]
men jeg kan jo gjøre et forsøk [:)]

Back
Topp