Kontantstøtte

De nada. <3

Synes virkelig vi bare skulle fått slike ting automatisk... Det var helt tilfeldig at jeg kom på at vi kanskje har rett på det.
Det hadde vært veldig greit. Men lettere når det kan gjøres på nett da!
 
Beklager, litt rask formulering på morgenen, det finnes ikke noe register hos nav ang dette. :) og det til skatteetaten innberettes jo en gang i året i forbindelse med selvangivelsen/skatteoppgjøret om jeg ikke tar helt feil (mener det ble sagt av styrer i eldstes bhg, mulig det er anderledes nå et par år etter), så register i den form at det er tilgjengelig informasjon fra barna fyller tretten mnd gjennom året eksisterer ikke.
Javeldaaa. Jeg får bare følge med selv da... ;)
 
Det hadde vært veldig greit. Men lettere når det kan gjøres på nett da!
Jeg er kjempefan av alt som kan gjøres på nett. Save the trees!
 
Oi! Jeg trodde man ikke fikk for den måneden barnet begynner i bhg, men da skal jeg jommen meg søke jeg også. Verdt et forsøk når det er 6000 i potensiell gevinst :)
 
Jøøøøss, fikk vedtaket i dag om innvilget kontantstøtte fom juli. :eek:
 
Oi! Jeg trodde man ikke fikk for den måneden barnet begynner i bhg, men da skal jeg jommen meg søke jeg også. Verdt et forsøk når det er 6000 i potensiell gevinst :)
Det utgjør en del ja, verdt å bruke noen minutter på søknad for. :)
 
Kan min få det som er født 15 Juli og begynner i bhg 24 august?
 
Kan min få det som er født 15 Juli og begynner i bhg 24 august?
Ja, skal få for august da. Man må være obs på å si ifra at barnet begynner i bhg da. Les reglene for varsling nøye, så du slipper på tilbakebetale.
 
Gjorde du der fra androod eller iOS?
Søkte fra pc, tror ikke man kan gjøre det fra brett/mobil? Fikk feilmelding da jeg prøvde fra mobil ihvertfall.
 
Ja, skal få for august da. Man må være obs på å si ifra at barnet begynner i bhg da. Les reglene for varsling nøye, så du slipper på tilbakebetale.

Vet du hvor jeg kan lese om varsling? Ser ikke det. Er det ikke bare å fylle ut skjemaet ?
 
Vet du hvor jeg kan lese om varsling? Ser ikke det. Er det ikke bare å fylle ut skjemaet ?
Du lå fulle ut skjemaet for å søke, men må også gi beskjed når ungen begynner i bhg. Jeg skrev det i søknaden, men fikk fortsatt et standard brev fra nav med et avsnitt om at jeg plikter å si ifra om bhgstart. Så jeg sender dem en mail etter hvert om det.
 
Back
Topp