N
neledam
Guest
Har dere som ikke skal ha barna i barnehagen før i august søkt? Noen som vet når man får første utbetaling?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det pleier å være utbetaling de siste dagene i mnd. Så hvis din gjelder fra 1.3 så får du nok i slutten av marsDet sto i brevet at det gjaldt fra 01.03.2015, men om det kommer nå i månedsskiftet aner jeg ikke.
Det var det vi også regnet medTror det pleier å være utbetaling de siste dagene i mnd. Så hvis din gjelder fra 1.3 så får du nok i slutten av mars![]()
Det var veldig enkelt å fylle ut, synes jeg. Gjenstår å se om jeg har gjort det rett daHar ikke søkt.. Gruer meg bare til å sjekke ut skjemaet![]()
Det er dritenkelt å fylle ut, bare å hoppe i det. Er gjort på 5 minutter og du kan gjøre alt på pc og sende inn over nettet.Har ikke søkt.. Gruer meg bare til å sjekke ut skjemaet![]()
Jeg har søkt, fått brev fra NAV om at de har motatt søknad. Er 1mnd behandlingstid, så regner med jeg snart får svar![]()
Jeg fikk beskjed om at det var 3 mnd :O